Dopravní obsluha pražských hypermarketů

Diskuse o tramvajích, trolejbusech, městských autobusech a IDS

Moderátor: malý fotograf

Re: Dopravní obsluha pražských hypermarketů

Příspěvekod mlojin » čtv úno 14, 2008 10:20:54

Víéte, co mně zarazilo ??? že některá OC stejného názvu, třeba Tesco, má pro zákazníky dopravu v praze zdarma, a v děčíně ne . JAK JE TO MOŽNÝ ???
Uživatelský avatar
mlojin
Inventář fóra
 
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 22, 2007 21:48:27

Příspěvekod Damir » čtv říj 20, 2005 18:48:10

syverin píše:Možná to bylo taky tím, že tam zrovna mají kilo mouky za čtyři koruny, což se před vánoci docela hodí. S blbou dopravní obslužností jsem to myslel tak, že přímo u něj není vůbec žádná zastáva busu, leží přímo uprostřed a z každé strany je to tak pět minut pěšky (A jet z Řep vyhlídkovou 164 taky nic moc...)


Jo, máš úplnou pravdu s tou obslužností. A když člověk nechce jet 164, tak mu zbejvá tak akorát tramvaj na Motol a přestup na 174... Zlatej Valenta.
Damir
Člen fóra
 
Příspěvky: 29
Registrován: stř zář 21, 2005 20:41:46
Bydliště: Praha

Příspěvekod syverin » čtv říj 20, 2005 07:25:20

Možná to bylo taky tím, že tam zrovna mají kilo mouky za čtyři koruny, což se před vánoci docela hodí. S blbou dopravní obslužností jsem to myslel tak, že přímo u něj není vůbec žádná zastáva busu, leží přímo uprostřed a z každé strany je to tak pět minut pěšky (A jet z Řep vyhlídkovou 164 taky nic moc...)
Aktivní blbec je horší než třídní nepřítel
syverin
Moderátor
 
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 22, 2005 16:11:00
Bydliště: Praha

Carrefour Stodůlky

Příspěvekod Damir » čtv říj 20, 2005 07:04:12

Tak jsem se předevčírem svezl s panem Valentou z Carrefouru Stodůlky do Řep a byl jsem docela příjemně překvapen - do C734 se dralo cca 25 lidí a dva kočárky. Je vidět, že linka si nakonec cestující našla, ono to bude i tím, co psal Syverin, že klasickou veřejnou dopravou je Carrefour Stodůlky zrovna z těch Řep dosažitelný docela blbě...
Damir
Člen fóra
 
Příspěvky: 29
Registrován: stř zář 21, 2005 20:41:46
Bydliště: Praha

Příspěvekod syverin » ned říj 09, 2005 22:23:22

Solaris píše:
syverin píše:
Solaris píše:Ty Conecta jsou hrozný. Viděl někdo ta sedadla?
Viděl. A už jsi viděl celoplastové Fainsy?
Myslím že viděl, jsou to ty v Tedomu? Ale řekl bych že naše Conecta to mají horší...
Tedom jsem v Liberci nestihl, v Praze nejezdí. Já jsem je viděl v Neapoli ve zbrusu novém trolejbusu. Byl to pro mne docela šok. Connecta jsou dost hrozný busy, jel jsem s tím jednou Tábor-Humplec (pár km a půl druhé hodiny cesty) a nikdy víc!!! (což je špatné, protože ICOM). Městské sedačky to jenom podtrhují.
Je zajímavé, že 50% lidí by preferovalo nenáročnou, ergonomicky naprosto dokonalou, designově absolutně skvělou.... pražskou tramvajovou sedačku z laminátu :)
Aktivní blbec je horší než třídní nepřítel
syverin
Moderátor
 
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 22, 2005 16:11:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Solaris » ned říj 09, 2005 20:28:56

syverin píše:
Solaris píše:Ty Conecta jsou hrozný. Viděl někdo ta sedadla?
Viděl. A už jsi viděl celoplastové Fainsy?

Myslím že viděl, jsou to ty v Tedomu? Ale řekl bych že naše Conecta to mají horší...
Tak, a co mi na to teď kdo řekne? :)
Uživatelský avatar
Solaris
Člen fóra
 
Příspěvky: 18
Registrován: stř zář 28, 2005 08:29:38
Bydliště: Kdesi v Prase

Příspěvekod Dandy » ned říj 09, 2005 19:38:17

Solaris píše:Ty Conecta jsou hrozný. Viděl někdo ta sedadla?


Jo co sedadla, na těch vozech jsou horší věci. Třeba to obložení intelieru nebo samotné sváry jsou nic moc. Z krátka vozy nezapřou svuj Turecký původ a po řemeslné stránce mě přijde daleko lepší i SOR-ka. Navíc když se těmhle vozum "zajistí" takový servis jeký má MB v ČR, tak je pro legraci postaráno.
M1 - Maracaibo
Uživatelský avatar
Dandy
Člen fóra
 
Příspěvky: 27
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:54:05
Bydliště: Libušín

Příspěvekod syverin » ned říj 09, 2005 19:08:40

Solaris píše:Ty Conecta jsou hrozný. Viděl někdo ta sedadla?
Viděl. A už jsi viděl celoplastové Fainsy?
Aktivní blbec je horší než třídní nepřítel
syverin
Moderátor
 
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 22, 2005 16:11:00
Bydliště: Praha

Re: Carrefour Stodůlky

Příspěvekod syverin » ned říj 09, 2005 19:05:06

Damir píše:Jó, Carrefour Stodůlky... Ten má jednu linku i k nám do Řep. Hlavně bylo úžasný, když ji zaváděli, neb propagace byla v podstatě nulová. Jednoho dne se prostě mezi našimi paneláky začala motat C734 s opravdu celovozovou reklamou (i přes okna) a teprve s asi týdenním zpožděním byly v poštovních schránkách letáky s trasou a jízdním řádem... Mimochodem dopravcem je Lubor Valenta.
Právě tuhle linku jsem měl na müsli, také jsem se s ní několikrát setkal (ale ani jednou nesvezl). Problém je, že Europark ve Štěrboholích a právě Kefír ve Stodůlkách jsou obyčejnou dopravou dostupné dost stěží.
Aktivní blbec je horší než třídní nepřítel
syverin
Moderátor
 
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 22, 2005 16:11:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Solaris » ned říj 09, 2005 19:05:05

Ty Conecta jsou hrozný. Viděl někdo ta sedadla?
Tak, a co mi na to teď kdo řekne? :)
Uživatelský avatar
Solaris
Člen fóra
 
Příspěvky: 18
Registrován: stř zář 28, 2005 08:29:38
Bydliště: Kdesi v Prase

Příspěvekod T_m » ned říj 09, 2005 18:48:51

Happy bus píše:V Plzni je zo isté:Jako 1.bylo Tesco(ČSAD),Pak přišel Interspar(MHD),pak hned po postavení Olympia(ČSAD) a jako poslední to byl 1.Hypermarket v Plzni Carrefour(MHD) zatim poslední linkou le linka 50.která jezdí taky do Olympie,ale pouze o víkendech tam vozí lidi z blízkého Plzence.Linky jezdí docela plné(Asi díky intervalům).T vkodně doplňuje tykadláckou 11,a elesáci se s ní vozí zadarmo na ústřední hřbitov.Linka O se využíva také k dopravě lidí,kterym ujela 13 do Černic.Takže likky jsou k něčemu a i já je využiju

Píšeš docela nesmylsy. V Plzni k Tescu jezdil až do 30.3.2004 PMDP většinou s nízkopodlažními vozy, teprve potom je vystřídaly pseudo devítistovkové karosy (jedná se o reko C734), pak následovala Olympie nejdříve s jednou ČSAD linkou OO, pak se dvěmi linkami, nakonec opět s jednou linkou, ale navrch trejsinovou třináctkou. Linka 50 není klasickou komerční hypermarketovoulinkou, je stejně jako linka 32 jen vedena k Olympii a je od začátku provozu Olympie a platí si ji St. Plzenec. Pak tady je Interspar, kde zpočátku byly linky S1+S2 pouze jako pojízdné bilboardy, na návoz cestujících se používá spíš prodloužení doubraveckých busů. Carefour linku(y) zavedl proto, že byl jediný a poslední bez speciální linky, neměl nějakou zvláštní marketigovou představu, kromě toho, že když jezdí do Olympie trolejbus, tak on ho chce taky, proto menéžří vymysleli, že autobus 21AB opatří podobným nátěrem jak trejsiny, protože to prý od sebe nikdo nerozená ... :ee:
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Dandy » ned říj 09, 2005 17:58:27

Já občas používám v Praze na Zličíně linky ke Globusu a Shoping parku. Dopravu zajištuje Hotliner vozy MB O345 v městském provedení, které v případě výpadku nahrazuje Karosou B732. Ke svému učelu tyto linky slouží vcelku uspokojivě, dokonce tam do reproduktorů pouští masáž v podobě reklam na dané obchody:-) Inu to je ta předemnou zmiňovaná reklama...
M1 - Maracaibo
Uživatelský avatar
Dandy
Člen fóra
 
Příspěvky: 27
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:54:05
Bydliště: Libušín

Příspěvekod T_m » ned říj 09, 2005 15:46:54

Ne všechny hypermarketové linky jsou primárně určeny pro přepravu cestujících. Některé linky jejich objednatel (hypermarket) trasuje tak, aby projížděly pro ně zajímavou spádovou oblastí s totálně polepeným busem a lákaly tak k nákupu. Je to vlastně obdoba "chodící reklamy" po chodnících. To, že autobusy sem tam někoho svezou, je již sekundární produkt, protože mnozí menéžři obchodů si nedovedou představit, že by se našla významná skupina jejich zákazníků, která by jezidla jinak než autičkem. Ovšem realita je jiná a přes 60% zákazníků jezdí právě veřejnou dopravou. Také některé obchodní řetězce mají linky zejména pro přepravu cestujících (a tím reklamu přívětivého obchodu) a ne jako pojízný billboard.
Přílohy
tesco.jpg
Tescobus na Ládví
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Happy bus » ned říj 09, 2005 15:37:30

V Plzni je zo isté:Jako 1.bylo Tesco(ČSAD),Pak přišel Interspar(MHD),pak hned po postavení Olympia(ČSAD) a jako poslední to byl 1.Hypermarket v Plzni Carrefour(MHD) zatim poslední linkou le linka 50.která jezdí taky do Olympie,ale pouze o víkendech tam vozí lidi z blízkého Plzence.Linky jezdí docela plné(Asi díky intervalům).T vkodně doplňuje tykadláckou 11,a elesáci se s ní vozí zadarmo na ústřední hřbitov.Linka O se využíva také k dopravě lidí,kterym ujela 13 do Černic.Takže likky jsou k něčemu a i já je využiju
A co na to Jan Tleskač???
Uživatelský avatar
Happy bus
Inventář fóra
 
Příspěvky: 102
Registrován: ned zář 25, 2005 13:02:05
Bydliště: Všude kde je doma a MHD(Plzeň)

Carrefour Stodůlky

Příspěvekod Damir » ned říj 09, 2005 14:53:15

syverin píše:Hypermarketové linky, tedy kromě těch, co jezdí v hustém intervalu k metru, bych přirovnal k MHD na menším městě. Intervaly dlouhé, různě spletené linky, aby obsluha území byla co největší. Nakonec to vychází tak, že jezdí jenom důchodci a lidé, kteří mají dost času a nemohou dojet autem. Je možné si to ověřit u linek Tesca v Letňanech, Europarku ve Štěrboholích a Carrefouru ve Stodůlkách.


Jó, Carrefour Stodůlky... Ten má jednu linku i k nám do Řep. Hlavně bylo úžasný, když ji zaváděli, neb propagace byla v podstatě nulová. Jednoho dne se prostě mezi našimi paneláky začala motat C734 s opravdu celovozovou reklamou (i přes okna) a teprve s asi týdenním zpožděním byly v poštovních schránkách letáky s trasou a jízdním řádem... Mimochodem dopravcem je Lubor Valenta.
Damir
Člen fóra
 
Příspěvky: 29
Registrován: stř zář 21, 2005 20:41:46
Bydliště: Praha

Příspěvekod syverin » ned říj 09, 2005 10:03:41

Hypermarketové linky, tedy kromě těch, co jezdí v hustém intervalu k metru, bych přirovnal k MHD na menším městě. Intervaly dlouhé, různě spletené linky, aby obsluha území byla co největší. Nakonec to vychází tak, že jezdí jenom důchodci a lidé, kteří mají dost času a nemohou dojet autem. Je možné si to ověřit u linek Tesca v Letňanech, Europarku ve Štěrboholích a Carrefouru ve Stodůlkách.
Aktivní blbec je horší než třídní nepřítel
syverin
Moderátor
 
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 22, 2005 16:11:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod petrumr » ned říj 09, 2005 09:21:27

V Praze na to moc nevidím,ale v Brně je to pro nákupní centra výhodný-ráno se svezou prodavačky a přes den nakupující a to hodně. Já to využívám taky - zaparkuji auto u marku a jedu zadara do centra,kde bych neměl šanci zaparkovat.
ZÁKAZ PRÁCE V JEDNÉ OSOBĚ
Uživatelský avatar
petrumr
Člen fóra
 
Příspěvky: 68
Registrován: sob zář 24, 2005 20:25:28
Bydliště: kroměříž CZ

Dopravní obsluha pražských hypermarketů

Příspěvekod Damir » ned říj 09, 2005 09:13:07

Kromě klasických městských autobusových linek máme v Praze i hodně linek, které zdarma svážejí kupující do různých hypermarketů. Linky jsou zdarma, provozují je různí dopravci, i jejich kvalita je různá. Jaké jsou vaše zkušenosti s těmito linkami? Myslíte, že mají smysl nebo je to zbytečné? Můžou hypermarketům nalákat další kupující?
Damir
Člen fóra
 
Příspěvky: 29
Registrován: stř zář 21, 2005 20:41:46
Bydliště: Praha


Zpět na MHD

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron