Praha

Diskuse o tramvajích, trolejbusech, městských autobusech a IDS

Moderátor: malý fotograf

Re: Praha

Příspěvekod mlojin » sob čer 28, 2008 09:59:37

T_m píše:
mlojin píše:Zajímavý postřeh ...
Nějak nechápu ... :eu:
A ten avatar taky ne. Tady nejsme v parlamentu :ty:
Viděl jsi někdy kloubovej citybus na 261 ???
Uživatelský avatar
mlojin
Inventář fóra
 
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 22, 2007 21:48:27

Re: Praha

Příspěvekod T_m » pát čer 27, 2008 18:27:13

mlojin píše:Zajímavý postřeh ...
Nějak nechápu ... :eu:
A ten avatar taky ne. Tady nejsme v parlamentu :ty:
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Re: Praha

Příspěvekod mlojin » pát čer 27, 2008 11:53:34

Zajímavý postřeh ...
Přílohy
174556.jpg
Tak to už se dají čekat kluby téměř všude ...
Uživatelský avatar
mlojin
Inventář fóra
 
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 22, 2007 21:48:27

Re: Praha

Příspěvekod honzahucin » pon čer 19, 2006 08:23:47

Kuck píše:Honzo, kdybys byl tady registrovaný tak si jízdní řád můžeš stáhnout přímo z tohodle dredu o pár postů níže

Registroval jsem se a jízdní řád našel. Díky. Teď jen, aby stále platil, ale vypadá to věrohodně.
Aktualizace: Jízdní řády nízkopodlažních tramvají jsou v tuto chvíli i na http://www.ropid.cz/cz/jr.htm.
honzahucin
Začátečník
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon čer 19, 2006 08:13:32

Re: Praha

Příspěvekod Kuck » ned čer 18, 2006 20:44:56

malý fotograf píše:
Honza Hučín píše:Nevíte někdo, zda existuje jízdní řád pro novou tramvaj 14T, co jezdí na pražské lince 3? Aneb, když se třeba budu chtít svézt v pracovní den odpoledne z Václaváku do Braníka, dá se aspoň přibližně určit, v kolik hodin by to jelo?


Hele je tady někde v diskuzi odkaz, ale nevím zdali ten řád je aktuální. Protože je tu málo Pražáků tak se zkus poptat na diskuzi www.prazsketramvaje.cz
Honzo, kdybys byl tady registrovaný tak si jízdní řád můžeš stáhnout přímo z tohodle dredu o pár postů níže
Čortův hrad! Joj, tam strašá!
Uživatelský avatar
Kuck
Člen fóra
 
Příspěvky: 34
Registrován: pon říj 17, 2005 19:07:31
Bydliště: Kamenný Újezdec

Re: Praha

Příspěvekod malý fotograf » ned čer 18, 2006 14:27:10

Honza Hučín píše:Nevíte někdo, zda existuje jízdní řád pro novou tramvaj 14T, co jezdí na pražské lince 3? Aneb, když se třeba budu chtít svézt v pracovní den odpoledne z Václaváku do Braníka, dá se aspoň přibližně určit, v kolik hodin by to jelo?


Hele je tady někde v diskuzi odkaz, ale nevím zdali ten řád je aktuální. Protože je tu málo Pražáků tak se zkus poptat na diskuzi www.prazsketramvaje.cz
Každý z nás je svým způsobem "šotouš". Záleží jen na oboru!
Uživatelský avatar
malý fotograf
Moderátor
 
Příspěvky: 100
Registrován: stř zář 21, 2005 20:04:53
Bydliště: Plzeň

Re: Praha

Příspěvekod Honza Hučín » ned čer 18, 2006 13:32:35

Nevíte někdo, zda existuje jízdní řád pro novou tramvaj 14T, co jezdí na pražské lince 3? Aneb, když se třeba budu chtít svézt v pracovní den odpoledne z Václaváku do Braníka, dá se aspoň přibližně určit, v kolik hodin by to jelo?
Honza Hučín
 

Další výstavba metra je ohrožena

Příspěvekod T_m » stř úno 08, 2006 17:22:14

Další výstavba metra je ohrožena

7.2.2006 Mladá fronta DNES str. 2 Praha
JAN ZIEGLER

Rychlá městská doprava chybí desetitisícům Pražanů na jihu a západě

Praha - Velkolepé plány na postavení desítek kilometrů dalších tras metra jsou ohroženy. Pokud totiž nebude dost peněz na podzemní dráhu, tak desetitisíce lidí ze sídlišť na jihu Prahy budou dál jezdit přeplněnými autobusy.
Peníze, které má v současné době hlavní město k dispozici, na výstavbu podzemní dráhy nestačí. „S tím musí pomoci stát, tak jak je tomu jinde v Evropě. Hlavní město potřebuje také opravit čistírnu odpadních vod v Troji a postavit další úseky městského dálničního okruhu. A na to budou potřeba desítkymiliard korun,“ upozorňuje pražský zastupitel Michael Hvížďala (nezávislý).

Metro pomůže i mostu

Po roce 2009 by stavbaři měli stavět novou linku metra D z Hlavního nádraží do Nových Dvorů a prodloužení linky A z Dejvické k ruzyňskému letišti. Zvláště linka D je důležitá i z toho důvodu, že bez ní by v budoucnu nemohla začít rozsáhlá rekonstrukce Nuselského mostu.
Pokračování linky A by zase mělo zajistit rychlou dopravu do motolské nemocnice, která je největší v Praze, kam se nyní složitě cestuje tramvajemi a autobusy.
Pražský radní pro dopravu Radovan Šteiner sice nedávno prohlásil, že by se obě zmíněné trasy od roku 2009 mohly začít stavět současně, ale pokud město nesežene miliardy korun navíc, tak to nebude možné.
„Já si stojím za tím, co jsem řekl. V červnu budou volby do Poslanecké sněmovny, pak přijde nová vláda. Věřím, že příštím ministrem dopravy bude někdo, kdo pochopí význam hlavního města. A to, že lidovecký ministr pan Šimonovský, který prosazuje dost pochybné a drahé projekty v Brně, odkud pochází, to nebude. Peníze na metro může Praha dostat také z Evropské unie,“ tvrdí Šteiner.
Stát musí být vůči Praze štědřejší, co se týče peněz na podzemní dráhu, s tím souhlasí i náměstek primátora Petr Hulinský (ČSSD). „Měla by to být nejméně miliarda korun ročně,“ dodal. I on nabízí řešení v podobě výměny ministra dopravy. „Pokud sociální demokracie vyhraje volby, měla by o tento post usilovat, a ne ho dát případným koaličním partnerům,“ řekl.

Miliarda na metro ano

Zvýšení státního příspěvku na podzemní dráhu podporují i opoziční Evropští demokraté. „Na začátku devadesátých let dostávala Praha od Klausových vlád miliardu na metro ročně. V rámci úsporných balíčků však o ně v druhé polovině devadesátých let přišla. Takže alespoň na tuto částku bychom se měli znovu dostat,“ souhlasí jejich šéf Jan Kasl.
V letošním roce přibude v metropoli necelý kilometr podzemní dráhy, a to prodloužení trasy metra A z nynější konečné Skalka do stanice Depo Hostivař.
V roce 2008 by pak měli první cestující přijet metrem do Letňan po prodloužené trase C z Ládví.
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Metro trasy D by mohlo mít pneumatiky

Příspěvekod T_m » čtv úno 02, 2006 16:45:03

Metro trasy D by mohlo mít pneumatiky

Praha zvažuje typ lehkého metra, jímž se mohou naši turisté svézt už v těchto dnech v olympijském Turíně

Vlaky s dvěma vagóny na pneumatikách, kratší nástupiště a intervaly mezi spoji, tišší provoz - tak by mohla vypadat připravovaná trasa D podzemní dráhy v Praze. Studii tzv. lehkého metra dokončují pro magistrát odborníci z ČVUT. Podobné bude vozit návštěvníky olympiády v italském Turínu.

„Lehké metro vede blíže k povrchu, lépe kopíruje terén,“ vysvětlil Právu Radovan Šteiner (ODS), radní odpovědný na magistrátu za dopravu.
„Vozidla jsou menší, což zmenšuje i profily podzemních tunelů,“ doplnil ho profesor Petr Zuna z ČVUT. Sám se označuje za stoupence lehké varianty metra trasy D. „Mýtus jednotného metra v Praze je nesmyslný. Máme tři trasy, tři systémy. Déčko přinese čtvrtý. Vše propojí přestupní stanice,“ uvedl.
Trasa D povede z Písnice a směrem do centra bude muset překonávat několik údolí, mj. Krčské a Nuselské. V první etapě má končit na hlavním nádraží. Zvolí-li magistrát lehkou variantu, může ušetřit ve srovnání s tzv. normální až třetinu nákladů na stavbu a hlavně provoz.

Vlak na pneumatikách

Soupravu lehkého metra tvoří dva vagóny se šesti dveřmi. Jezdí na pneumatikách, které jsou nasazeny na ocelový disk kola. V porovnání s „těžkou“ konkurencí zvládnou lépe ostré zatáčky a příkrá stoupání. Spotřebují přitom méně elektřiny. Ušetří se i na strojvedoucích, vše za ně totiž zvládne automatika.

Samoobsluha umožní kratší intervaly

„Řízení samoobslužným systémem umožňuje nastavení kratších intervalů mezi linkami,“ zmínil další výhodu Zuna. Soupravy navíc mohou jezdit vedle podzemních tunelů i na běžných železničních tratích.
Odlehčená varianta přináší výhody i při výstavbě stanic v zalidněném centru. Nemusely by být tak hluboko pod zemí, což mimo jiné zkrátí délku eskalátorů pro cestující.
Lehká metra už provozují například ve francouzských městech Lille, Toulouse a americkém Chicagu. Svezou i návštěvníky zimních olympijských her v italském Turíně.
Šestačtyřicet vlaků se pro ně vyrábělo v pražském Zličíně. Zakázku za 82 miliónů eur (asi 2,5 mld. Kč) realizuje firma Siemens.

Začít se má za dva roky

Zahájení výstavby D má začít po předpokládaném dokončení C do Letňan po roce 2008. Desetikilometrové déčko s 10 stanicemi bude stát až 30 mld. Kč.
O tom, zda se bude stavět tzv. klasické, nebo lehké metro, rozhodne město v nejbližších týdnech, mimo jiné na základě studií z ČVUT.

Foto popis| Lehké metro typu VAL jezdí například ve francouzském Toulouse (na snímku). Ityto soupravy vyráběli vpražském Zličíně.
Foto autor| Foto Siemens

Regionální mutace| Právo - Praha
31.01.2006 - Lenka Hloušková - str. 10
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod T_m » úte led 31, 2006 18:44:33

Ale přiznám se, že jízda po Libeňském mostě byl zážitek. Rachot, drnčení, skřípání, ... Tak něco jako plecháče, když jely po hodně dlouho nepoužívaný trati. Ovšem třeba do Modřan nebo i kolem Sazky bylo svezení moc hezké. Pár fotek ze včerejška je tady http://www.dopravni.net/gallery.php?akce=galerie_ukaz&galerie_id=27
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod slimman » úte led 31, 2006 18:34:55

Dobývání se do předních dveří se nekoná. Aspoň co jsem si všiml.
Jinak jízda zvlášť v nesených článcích mi přijde pohodlnější než v T3 i na takových "tankodromech" jako Hlávkův most apod. Průjezd oblouky je pravda pomalejší (natvrdo nastaveno omezení rychlosti), ale aspoň to tak neháže.
slimman
Začátečník
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned říj 09, 2005 17:46:46
Bydliště: PraHa

první dvéře

Příspěvekod malý fotograf » sob led 28, 2006 10:53:39

No tak uvidíme kolik lidí se bude dobývat do 1. dveří!
Každý z nás je svým způsobem "šotouš". Záleží jen na oboru!
Uživatelský avatar
malý fotograf
Moderátor
 
Příspěvky: 100
Registrován: stř zář 21, 2005 20:04:53
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod 7059074 » sob led 28, 2006 06:48:53

Tak dnes ráno opravdu Poršetra vyjela: http://www.tramfoto.com/images/vozy/por ... ex.php?p=2
7059074
Začátečník
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtv říj 06, 2005 12:43:55

Příspěvekod Ivánek » čtv led 26, 2006 20:55:21

Takže opravdu podle dostupných informací by se měla v sobotu objevit s cestujícími. Ale na bojišti výrobců kolejových vozidel s Drážním úřadem se situace mění každým okamžikem :twisted:
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Příspěvekod T_m » pon led 23, 2006 12:10:01

Podle dostupných informací by Poršetra měla s cestujícími vyjet nejdříve ve čtvrtek 26.1.
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

tramvaj Porche už možná skutečně vyjede

Příspěvekod Čuník » pát led 20, 2006 15:22:06

Elektronický holub mi přinesl z DP Praha informaci, že s asi 75 % pravděpodobnosti by mohla v nejbližších dnech (snad už v sobotu) vyjet do zkušebního provozu s cestujícími na linku č. 3 nová tramvaj "Porche" - sobotní vypravení však jisté není ...
Přílohy
T14.zip
Jízdní řád
(16.92 KiB) 90 krát
Čuník
Začátečník
 
Příspěvky: 1
Registrován: pát led 20, 2006 15:13:08

Čipem pražané zaplatí za dopravu i kulturu

Příspěvekod T_m » pát led 20, 2006 11:28:04

Čipem pražané zaplatí za dopravu i kulturu
19.01.2006 - Obyvatelé Prahy mohou v budoucnu získat čipovou kartu pro placení městské dopravy, parkovného či pro nákup vstupenek.
Novinka s názvem Univerzální karta Pražana má být obdobou systému, jaký již funguje v městské dopravě v Plzni, Hradci Králové, Teplicích či Opavě.

„V letošním roce se začne zpracovávat analýza pro vytipování nejvhodnějších aplikací karty,“ uvedl mluvčí magistrátu JiříWolf. Zprávu přinesl podnikatelský týdeník Profit. Kromě jízdného v MHD by výhledově karta mohla být používána také pro úhradu dalších služeb jako například parkovného. S kartou by si Pražané mohli kupovat také vstupenky na kulturní akce, identifikovat se na úřadech nebo komunikovat s nimi po internetu.

http://technet.idnes.cz/hardware.asp?r=hardware&c=A060119_092726_hardware_vse
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Ivánek » úte pro 20, 2005 21:11:06

28.12. se bude do Prahy převážet z Plzně druhá tramvajka 14T 8)
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Příspěvekod Ivánek » úte pro 20, 2005 07:45:53

Takže od čtvrtka 22.12. by měla být do provozu s lidmi nasazena nová tramvaj ze Škody :-)
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Tramvaj od Porsche vyjela na pražské koleje

Příspěvekod T_m » úte pro 13, 2005 17:35:20

Tramvaj od Porsche vyjela na pražské koleje

Obrázek

Tramvaj s designem Porsche (Autor: Jan Horník, MAFA)

video

13. prosince 2005 15:06
V pražských ulicích se - zatím ve zkušebním provozu - objevila nová nízkopodlažní tramvaj s designem Porsche. Celkem by hlavní město mělo získat od plzeňské Škody Transportation dvacet souprav. První cestující sveze tramvaj při testovacích jízdách na přelomu roku.

Souprava ve stříbrné a červené barvě měří přes 30 metrů. Uvnitř převládá bílá, béžová a šedá barva. Sedačky mají červené polstrování, jsou umístěny příčně i podélně. Uvnitř vozu je kamerový systém. Kamery jsou i venku; umožňují řidiči sledovat na monitorech provoz z obou stran tramvaje.

"Před časem jsme slíbili Pražanům, že každý z nich bude mít své Porsche. Nyní jsme slib splnili," řekl při slavnostním zahájení zkušebního provozu primátor Pavel Bém.

Tramvaj má z poloviny nízkou podlahu, což ocení hlavně postižení lidé a rodiče s kočárky. Podle radního pro dopravu Radovana Šteinera je to jediná tramvaj, která má pouze jeden stupeň při přechodu na vyšší podlahu. V jiných je schodů několik.

Souprava oblých tvarů budila při dnešní jízdě značnou pozornost lidí. Šteiner podotkl, že se nepotvrzují kritické hlasy, podle nichž je tramvaj příliš robustní. Spokojen byl i řidič Petr Koloničný. Podle něho je řízení příjemné, přístroje jsou přehlednější a vůz se chová na trati jistě.

Ještě letos by do Prahy měla dorazit další tramvaj a v dalších dvou letech jich bude celkem dvacet. Hodnota kontraktu činí přes miliardu korun.

Šteiner poznamenal, že cena tramvaje je až o pětinu nižší, než jakou nabízejí zahraniční výrobci. Škoda Transportation má opci na dodávku dalších 40 kusů. Praha opci podle radního zřejmě využije.

Tramvaj Škoda 14T může jet až šedesátikilometrovou rychlostí. Má pět článků spojených klouby. Je široká 2,4 a vysoká 3,3 metru. Podlaha je 35 centimetrů nad zemí. Do tramvaje se vejde 279 cestujících, z toho 69 jich může sedět.

Kdy vůz dostane od drážního úřadu homologaci, bude záviset na tom, jak dopadnou zkušební jízdy. Podle Šteinera se budou nové tramvaje objevovat hlavně na linkách, které jezdí po nové trati na Barrandov, a na lince číslo 3 mezi Modřany a Černým Mostem.

ČTK, iDNES

Obrázek

Obrázek

Obrázek

http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.asp?r=ekonomika&c=A051213_150606_ekonomika_ven
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod 7059074 » pon pro 12, 2005 11:01:07

Ty jízdy Poršetry v Plzni: http://www.tramfoto.uzkokolejky.com/jin ... /index.php
V noci ze soboty (10.12) na neděli (11.12), přivezli Poršetru do ústředních dílen pražských, tam se s ní den vozili papaláši a pak v noci (13.12) přejela do vozovny Motol.
http://www.tramfoto.com/images/vozy/porsetra/index.php
7059074
Začátečník
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtv říj 06, 2005 12:43:55

Příspěvekod T_m » úte lis 29, 2005 08:56:54

Dnes o půlnoci vykonala Poršetra své první kilometry na skutečné tramvajové trati. Zatím ne v Praze, ale po Plzni.
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Ivánek » pon lis 28, 2005 14:05:58

Metro - bum?

http://trat140.mhdcr.biz/Pro/M1_Zlicin/index.htm

To se dalo čekat, že se to dřív nebo pozdějš stane, trať je tam proti šturcu pěkně z kopečka :cry: To na Kačerově se jezdí líp 8)
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Příspěvekod T_m » stř lis 23, 2005 21:24:59

Sice se v článku o tramvaji píše, ale na obrázku není. Tak jen aby nám to neschválili bez tramvaje .... :e:
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Studie navrhly lanovku a obří parkoviště na Václaváku

Příspěvekod Kuck » stř lis 23, 2005 15:18:50

Studie navrhly lanovku a obří parkoviště na Václaváku

http://zpravy.idnes.cz/praha.asp?r=praha&c=A051123_135652_praha_mr

Obrázek

Návrh počítá s rozšířením chodníků. (Autor: iDNES.tv)

video

23. listopadu 2005 13:56
Soutěž o novou podobu pražského Václavského náměstí zná vítěze. Návrh počítá s odsunem parkujících aut do podzemního parkoviště, rozšířením chodníků a vysázením stromořadí. Některé nápady šly mnohem dál, navrhovaly třeba koňku pro turisty. Autoři vítězného návrhu získali milion korun.

Soutěže se účastnila třicítka architektonických studií, z nichž porota hned na začátku vyřadila tři nevhodné návrhy. Do posledního kola soutěže postoupily čtyři nejlepší.

"Rozhodování o vyřazení projektů nebylo vůbec jednoduché. Objevovaly se zde zajímavé nápady, ale občas se jednalo více o abstrakci než o reálnou možnost přebudování Václavského náměstí," řekl starosta Prahy 1 Vladimír Vihan.

Některé návrhy prý počítaly s vybudováním lanovky, koňky pro turisty nebo obřího parkoviště po celé ploše náměstí.

Nakonec se porota jednomyslně shodla na vítězi, ateliéru Cigler Marani Architects architekta Jakuba Cíglera. Odnesl si výhru milion korun. Druhé místo zůstalo neobsazené a o třetí příčku s odměnou 250 tisíc se rozdělily tři soutěžní návrhy.

"Mám-li použít sportovní příměr, tak pan architekt Cígler jednoznačně předstihl peloton dalších návrhů," řekl předseda poroty Filip Dvořák.

Cíglerův vítězný návrh počítá s rozšířením chodníků, nevylučuje návrat tramvají na náměstí. Výjezdy z podzemních garáží "ukrývá" za dvojité stromořadí. "Jsem přesvědčen, že nové aleje stromů budou Václaváku slušet," uvedl Dvořák.

Podle starosty Vihana bylo účelem soutěže vyřešit neuspokojivý stav Václavského náměstí a uspořádat celý jeho prostor. "Zároveň bylo třeba zachovat charakteru bulváru v historickém kontextu a s vazbou na navazující části města," dodal Vihan.

Kdy se náměstí skutečně změní, je zatím ve hvězdách. Podle magistrátu záleží na mnoha okolnostech, zejména na dostavbě městského okruhu nebo převedení magistrály za Národní muzeum. Náklady se odhadují na 100 až 200 milionů.

mr, iDNES
Čortův hrad! Joj, tam strašá!
Uživatelský avatar
Kuck
Člen fóra
 
Příspěvky: 34
Registrován: pon říj 17, 2005 19:07:31
Bydliště: Kamenný Újezdec

Příspěvekod Solaris » stř lis 23, 2005 07:31:28

malý fotograf píše:huhuhu metro - bum!

:shock: :shock: :shock:
no toto...
Tak, a co mi na to teď kdo řekne? :)
Uživatelský avatar
Solaris
Člen fóra
 
Příspěvky: 18
Registrován: stř zář 28, 2005 08:29:38
Bydliště: Kdesi v Prase

Re: Kde to je?

Příspěvekod T_m » úte lis 22, 2005 21:49:34

Mobby píše:
T_m píše:Dokáže někdo poznat kde to je a co to je?
Byvala smycka Vysocanska?:-)) v praze, U kolbenky

Ano, velmi správně :potlesk:
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Re: Kde to je?

Příspěvekod Mobby » úte lis 22, 2005 21:36:34

T_m píše:Dokáže někdo poznat kde to je a co to je?
Byvala smycka Vysocanska?:-)) v praze, U kolbenky
Mobby
Začátečník
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtv lis 17, 2005 20:34:39
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod T_m » úte lis 22, 2005 14:50:39

malý fotograf píše:huhuhu metro - bum!

Copak???
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod malý fotograf » úte lis 22, 2005 14:13:12

huhuhu metro - bum!
Přílohy
Image1121-1946(TV18)[6].jpg
metro bum!
Každý z nás je svým způsobem "šotouš". Záleží jen na oboru!
Uživatelský avatar
malý fotograf
Moderátor
 
Příspěvky: 100
Registrován: stř zář 21, 2005 20:04:53
Bydliště: Plzeň

PředchozíDalší

Zpět na MHD

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron