Plzeň

Diskuse o tramvajích, trolejbusech, městských autobusech a IDS

Moderátor: malý fotograf

Příspěvekod Karel Š. » čtv říj 06, 2005 05:28:48

Souhlasím s TM.
Karel Š.
 

Re: Rozházenost spojů na lince 30

Příspěvekod T_m » stř říj 05, 2005 21:10:34

Hupi píše:Co myslíte, že se dá dělat se sjížděním autobusů linky 30? O prázdninách, kdy byl tak "skvělý" JŘ to bylo sice daleko horší (hlavně čekací doba na další bus, který samozřejmě jel stejně jinak resp. se zpožděním), ale i teď je to na pytel. Něco jsem psal i zde http://www.k-report.net/diskuze/message ... 1128496791 , nechce se mi to přepisovat 8)

Tohle samozřejmě je velký problém u dlouhých a značně frekventovaných linek s krátkými intervaly. V podobném případě platí mnohonásobně pravidlo, že kdo jsi bez viny, hoď kamenem. Těžko za to někoho buzerovat a takový problém spíš ukazuje, že sice z hlediska dopravní teorie je ideální málo linek po stejných trasách a s krátkými intervaly, jenže aby to tak fungovalo, musela by doprava být v inkubátoru.
Mám-li linku s dejme tomu 10 min. intervalem (samozřejmě počítám, že kapacitně vyhovuje), tak se při různých dopravních mimořádnostech (babky s akčním zbožím z hypermarketů, popeláři, blbě padnoucí světla) dokážu celkem slušně vyrovnat a dostanu se do odchylky max 3 minuty. Pokud počítám, že na pokrytí kapacity musím mít tříminutový interval, už se mi při výše uvedených problémech vozy sjíždí. A pokud má jeden spoj zpoždění, veze více cestujících, kteří už přišli původně na spoj následující. Tím pádem je přetížen, odbavení v zastávce trvá déle, je pomalejší a opět má v patách následující spoj. Pochopitelně čím je linka delší, tím je problém výraznější. Proto je vhodnější na dlouhé páteřní lince mít delší interval a mezi lokálními centry ji posilovat kratšími linkami, čímž také můžeme vyjádřit rozdílnou potřebu kapacity po trase linky.
Konkrétně 30 je vhodná rozdělit minimálně na úsek Bory - Doubravka a Doubravka - Košutka
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod T_m » stř říj 05, 2005 19:59:45

Ale jestli mne paměť a info neklame, tak ten vůz, který je v Plzni ke spatření je opravdu pro Mariánky, že Karle Š.?
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Karel Š. » stř říj 05, 2005 12:49:21

Nová el. výzbroj je zatím jen na papíře a zkoušet se bude až někdy příští rok. Zlínské vozy najíždí po Plzni každý přibližně 150 km. Zjistí se zde závady které se nedají odhalit na zkušebně (akcelerace, pravidelné tlakování vzduch soustavy, funkce sběračů, ....... a jině a jiné věci). Všechny spoje se dotahují předepsaným momentem už na dílně.
Rovněž probíhá i TBZ.
Karel Š.
 

Příspěvekod Ivánek » stř říj 05, 2005 11:02:01

Zaujal mě souběh linek 10 a 11 k CAN, jezdí to hezky na odhlášku... teda alespoň v některé časy.
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Rozházenost spojů na lince 30

Příspěvekod Hupi » stř říj 05, 2005 08:26:33

Co myslíte, že se dá dělat se sjížděním autobusů linky 30? O prázdninách, kdy byl tak "skvělý" JŘ to bylo sice daleko horší (hlavně čekací doba na další bus, který samozřejmě jel stejně jinak resp. se zpožděním), ale i teď je to na pytel. Něco jsem psal i zde http://www.k-report.net/diskuze/message ... 1128496791 , nechce se mi to přepisovat 8)
Uživatelský avatar
Hupi
Člen fóra
 
Příspěvky: 12
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:55:16
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod PvvS » úte říj 04, 2005 19:11:07

No jde o funkcni test fozidla, pri kterem se testuji pozadovane technicke parametry, ktere nelze zjistit na zkusebne. Mimo jine i TBZ a chovani vozu pri provozu. Navic jedine jizdou po mistnich superkvalitnich silnicich se ukazou vsechny "vakliho" kontakty a neutazeny, nebo nebo spatne zapojeny kabely a jiny dily. Az se vuz prislusne vytrepe, vse se dotahne a pak je nadeje ze uz to bude bez vetsich problemu. Lepsi je kdyz si vuz sedne u vyrobce nez u zakaznika.
PvvS
 

Příspěvekod 9 Tr » úte říj 04, 2005 19:02:51

No v tech. dokumentaci k 9 Tr je u 1., 17., 25., 26., 28. série, že se trolejbusy zajíždí, takže dle mého názoru je to i to
Segodnja, zavtra, Škoda
Uživatelský avatar
9 Tr
Člen fóra
 
Příspěvky: 32
Registrován: ned zář 25, 2005 20:31:44
Bydliště: Jihlava, všude, kde jsou trolejbusy (nejlépe 9 Tr),a v celém býv. východním bloku

Příspěvekod Ivánek » úte říj 04, 2005 13:09:32

Nejde o zajíždění, dělají se zkoušky na elektrovýzbroji.

Jinak ta třetí stopa u plynárny už víte proč je? Jezdí se po půlce vozovky, proto taky nechtěl dolevní podnik tam zřídit zastávku. Ale jsou tam nové přechody ústící na trávník... Doufam, že v průběhu přestavby bude uspořádáno několik hokejových utkání, aby se ukázalo, jak byla vhodně navržena kapacita parkoviště a ulic přilehlých k zimnímu stadionu...
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Příspěvekod T_m » úte říj 04, 2005 08:35:46

Happy bus píše:Nevíte,proč se v Plzni prohání Zlínská 24 tr?
Víme. Jedná se o zajíždění vozidla před předáním zákazníkovi. Je to nově vyrobený trolejbus.
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Happy bus » úte říj 04, 2005 08:01:11

Nevíte,proč se v Plzni prohání Zlínská 24 tr?Předpokládam,že de na hybridizaci!
A co na to Jan Tleskač???
Uživatelský avatar
Happy bus
Inventář fóra
 
Příspěvky: 102
Registrován: ned zář 25, 2005 13:02:05
Bydliště: Všude kde je doma a MHD(Plzeň)

Příspěvekod Tombus » pon říj 03, 2005 05:53:41

Ta příloha mi nějak nejde otevřít..:(
Uživatelský avatar
Tombus
Člen fóra
 
Příspěvky: 20
Registrován: ned zář 25, 2005 16:39:17
Bydliště: 154, 183, 240, 267, 271, 511, 570

Příspěvekod T_m » ned říj 02, 2005 20:59:33

T_m píše:Dneska jsem zjistil, že na Doudlevecké byla zavěšena třetí stopa ve směru z centra v prostoru kolem stavby dřevorubeckého závodu (Lídl)
Přílohy
doudlevecka.jpg
Naposledy upravil T_m dne úte říj 04, 2005 17:25:09, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod trolejbus386 » ned říj 02, 2005 16:16:42

Happy bus píše:A po prázdnináck byl obnoven spoj 13:40 linky 51 do Starého Plzence.Přesto je tato linka přetížená,a pmdp by mělo uvažovat o min.2 spojích navíc


Jestli je to ta meziměstská linka, tak s tím DP nic nenadělá. To už je pak základní dopravní obslužnost a tu řeší kraj.
trolejbus386
Člen fóra
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon zář 26, 2005 10:50:29

Příspěvekod Happy bus » ned říj 02, 2005 14:42:41

A po prázdnináck byl obnoven spoj 13:40 linky 51 do Starého Plzence.Přesto je tato linka přetížená, a pmdp by mělo uvažovat o min.2 spojích navíc
Uživatelský avatar
Happy bus
Inventář fóra
 
Příspěvky: 102
Registrován: ned zář 25, 2005 13:02:05
Bydliště: Všude kde je doma a MHD(Plzeň)

Příspěvekod Happy bus » ned říj 02, 2005 08:41:09

Jestli budou mít 24/25 Citelisí čela,tak desingově budou až za Trejsinama
A co na to Jan Tleskač???
Uživatelský avatar
Happy bus
Inventář fóra
 
Příspěvky: 102
Registrován: ned zář 25, 2005 13:02:05
Bydliště: Všude kde je doma a MHD(Plzeň)

Příspěvekod T_m » sob říj 01, 2005 20:52:47

Dandy píše:Několikrát jsem tu zhlédl zmínku o nové el. výzbroji ve vozech 24/25Tr. To je nějaká inovace ze strany Škodovky v souvislosti s přechodem Citybus - Citelis?

Ano, je to tak, měla by tam být změna. Ale popis přenechám odborníkům
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Dandy » sob říj 01, 2005 18:56:07

Několikrát jsem tu zhlédl zmínku o nové el. výzbroji ve vozech 24/25Tr. To je nějaká inovace ze strany Škodovky v souvislosti s přechodem Citybus - Citelis?
M1 - Maracaibo
Uživatelský avatar
Dandy
Člen fóra
 
Příspěvky: 27
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:54:05
Bydliště: Libušín

Příspěvekod T_m » pát zář 30, 2005 18:48:05

Dneska jsem zjistil, že na Doudlevecké byla zavěšena třetí stopa ve směru z centra v prostoru kolem stavby dřevorubeckého závodu (Lídl)
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Koniáš » pát zář 30, 2005 07:49:04

Happy bus píše:Prej má bejt nová linka,nevíte o tom nic?
Víme, tady http://svetmhd.ic.cz/viewtopic.php?p=396#396
Uživatelský avatar
Koniáš
Site Admin
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte zář 27, 2005 11:32:48
Bydliště: Jezuitská kolej

Příspěvekod Happy bus » čtv zář 29, 2005 21:19:02

Prej má bejt nová linka,nevíte o tom nic?
A co na to Jan Tleskač???
Uživatelský avatar
Happy bus
Inventář fóra
 
Příspěvky: 102
Registrován: ned zář 25, 2005 13:02:05
Bydliště: Všude kde je doma a MHD(Plzeň)

linka C2

Příspěvekod T_m » stř zář 28, 2005 17:07:24

S platností od 3.10.2005 bude zavedena nová linka C2, určená pro zákazníky hypermarketu na Borských polích, která bude odbavovat v těchto zastávkách:

Názvy zastávek směr Skvrňany, sídliště:
Folmavská, Carrefour; Malesická BUS; Vejprnická, Internáty; Macháčkova BUS; Lábkova; Skvrňany, sídliště.

Názvy zastávek směr Carrefour:
Skvrňany, sídliště; Macháčkova BUS; Vejprnická, Internáty; Malesická BUS; Carrefour, U letiště.
Linka bude v provozu v 60. minutovém intervalu, pouze v pracovních dnech od 8.35hod. do 20.30 hod. Přeprava na lince bude bezplatná.

Jízdní řád
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Sergei-LBC » úte zář 27, 2005 19:07:49

Jenže ve Švýcarsku to asi není stavem vedení...
Sergei-LBC
Člen fóra
 
Příspěvky: 72
Registrován: stř zář 21, 2005 06:31:25

Re: Kytáro ...

Příspěvekod trolejbus386 » úte zář 27, 2005 18:56:31

T_m píše:
trolejbus386 píše:Nevím, ale já mám pocit, že v Esslingenu i v Innsbrucku trolejbusy pořád jezdí. A to, že si tamní DP koupí citaro, přece nic neznamená.

V Esslingenu Citara nahradily linku 119 do Nellingenu a v Innsbrucku jsou trolejbusy před zrušením. Již několik let se v síti pohybují tak 2-3 vozy a zbytek právě Citara ...


Proč to hned svádět na Citara? Podívej se na Mariánské Lázně, tam Citara nikdy neměli a jak to dopadlo?
trolejbus386
Člen fóra
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon zář 26, 2005 10:50:29

Jihlavský trolejbus

Příspěvekod 9 Tr » úte zář 27, 2005 14:09:39

Že se sdovolením vrátím k jihl. vozu. Jsem zvědav, kdy bude porušena tradice v nátěru. Protože všechny nově dodané vozy ze Škody(už tomu bude je 54 let), byly vždy lakovány do kombinace červená, krémová a teď se to teda doplnilo o černou. Apropo, mohl bych poprosit ctěné Plzeňáky a nějaká fota na můj emajl, děkuji pěkně.
Segodnja, zavtra, Škoda
Uživatelský avatar
9 Tr
Člen fóra
 
Příspěvky: 32
Registrován: ned zář 25, 2005 20:31:44
Bydliště: Jihlava, všude, kde jsou trolejbusy (nejlépe 9 Tr),a v celém býv. východním bloku

ex. BHG Chabařovice

Příspěvekod jmx » úte zář 27, 2005 13:52:40

Sergei-LBC píše:No kousek od Ústí, Bus Historic Group Chabařovice :roll:

Jen malé uvedení na pravou míru. On už nějaký ten pátek funguje spolek pod jinou organizací. SPOLEK HISTORICKÉ TECHNIKY, Zalužany 1, Chabařovice. Je tam pár organizačních změn, ale jádro spolku zůstalo zhruba ve stejném složení. Tolik pro upřesnění všeobecných vědomostí.
jmx
 

Příspěvekod Sergei-LBC » úte zář 27, 2005 11:11:44

Ale né, to už se spíš ozývalo na ICQ, než na K-reportu.. :wink:
Sergei-LBC
Člen fóra
 
Příspěvky: 72
Registrován: stř zář 21, 2005 06:31:25

Příspěvekod » úte zář 27, 2005 09:32:43

Sergei-LBC píše:No, a to když jsem v první polovině srpna uveřejnil zprávu, že do ní přijde agregát, tak mi Plzeňští nechtěli věřit... :wink: Škoda že ten prostor pro agregát mám focenej jen u 500... :cry:

:D
Kdo Ti to nechtěl věřit? Schválně jsem si ty příspěvky na K-reportu našel (http://www.k-report.net/cgi-bin/discus/ ... page=44901 ze 7. 8. 2005) a nikde jsem žádného nedůvěřivce nenašel ...
O doplnění agregáty později se totiž mluvilo už od počátku, proto tam byla na to ta kabeláž ... a informace o tom byly zřejmě na Tram-Bus-Clubu před prázdninami, každopádně to nebyla informace nová, asi proto na ní ani nikdo nereagoval.
 

Příspěvekod Sergei-LBC » úte zář 27, 2005 06:59:36

No, a to když jsem v první polovině srpna uveřejnil zprávu, že do ní přijde agregát, tak mi Plzeňští nechtěli věřit... :wink: Škoda že ten prostor pro agregát mám focenej jen u 500... :cry:
Sergei-LBC
Člen fóra
 
Příspěvky: 72
Registrován: stř zář 21, 2005 06:31:25

Příspěvekod Karel Š. » úte zář 27, 2005 06:54:25

501 je dnes u Škodů na hybridizaci.
Karel Š.
 

PředchozíDalší

Zpět na MHD

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků