Německo

Diskuse o tramvajích, trolejbusech, městských autobusech a IDS

Moderátor: malý fotograf

Hlaberstadt

Příspěvekod Kuck » pon lis 28, 2005 01:53:05

Nevíte někdo jak to vypadá s tramvajemi v Halberstadtu? Kdysi byl provoz docela ohrožený
Čortův hrad! Joj, tam strašá!
Uživatelský avatar
Kuck
Člen fóra
 
Příspěvky: 34
Registrován: pon říj 17, 2005 19:07:31
Bydliště: Kamenný Újezdec

Příspěvekod Ivánek » pon lis 21, 2005 07:29:36

Něco je přímo na stránkách SSB:

http://www.ssb-ag.de/04-aktuelles/umbau_u15/index.html

Jinak klasika - mohl by se udělat výlet, zas tak nereálné to neni :twisted:
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Re: Stuttgart

Příspěvekod T_m » ned lis 20, 2005 22:20:17

Honza Šlehofer píše:Z pohledu "šotouše" je té linky č. 15 škoda, ale snad to pro lidi bude přínosnější. Máte někdo informace o tom, jestli zůstávají po městě tříkolejnicové tratě? A co nástupiště, zřejmě už nebudou potřeba dvoje - nízké pro tramvaje - tak se přestavují na vysoké pro stadtbahn? A jak je to s tramvajovým muzeem? Tenkrát při naší návštěvě před lety snad hrozilo, že tam ty pozemky chce koupit gumokolní výrobce a že by vozovna ve které muzeum je mohla být zlikvidována.

Tříkolejnicové tratě se postupně demontují, taktéž nástupiště pro kasické tramvaje zmizí. Přínosnost přestavby nechť posoudí sami obyvatelé/provozovatelé. Z pohledu vzdáleného návštěvníka si myslím, že začínat s přestavbou byl nesmysl, ale když už se začalo, tak je dobré ji dodělat. Stejně jako v Liberci, ovšem Bartislava šla podle mne rozumnější cestou - tedy utekla od přestavby včas.
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Re: Stuttgart

Příspěvekod Honza Šlehofer » ned lis 20, 2005 22:11:49

Ivánek píše:Město, které zvolilo cestu přestavby metrových tramvají na normální rozchod v představě, že ušetří a získá větší kapacitu. 10.8.2005 začali přestavovat posední metrovou linku číslo 15 na normální rozchod. Tramvaje by měly z jižní části této linky zmizet koncem roku 2007 (opustí se trasa lesem a staví se nová podál dálnice). Na severní části budou nahrazeny autobusy dokud v roce 2010 nebude konverze hotová.

Linka U11 prochází přestavbou prodlužování nástupišť pro provoz třívozových souprav, které mají zvládnout nároky světového poháru ve fotbalu příští rok.


Z pohledu "šotouše" je té linky č. 15 škoda, ale snad to pro lidi bude přínosnější. Máte někdo informace o tom, jestli zůstávají po městě tříkolejnicové tratě? A co nástupiště, zřejmě už nebudou potřeba dvoje - nízké pro tramvaje - tak se přestavují na vysoké pro stadtbahn? A jak je to s tramvajovým muzeem? Tenkrát při naší návštěvě před lety snad hrozilo, že tam ty pozemky chce koupit gumokolní výrobce a že by vozovna ve které muzeum je mohla být zlikvidována.
Plzeňské tramvaje - aktuální zajímavosti z provozu již pět let na internetu
Uživatelský avatar
Honza Šlehofer
Začátečník
 
Příspěvky: 4
Registrován: pon říj 10, 2005 11:48:44
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Návštěvník » pon lis 14, 2005 14:19:42

Do Szegedu předtim šly z Drážďan 244 029,037 a 045
Návštěvník
 

Příspěvekod Ivánek » pon lis 14, 2005 13:46:12

Z Drážďan se stěhuje so Szegedu (Maďarsko) tramvajka T4 čísla 224 046, kde jí čeká nejistý osud (zdroj náhradních dílů?).
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Stuttgart

Příspěvekod Ivánek » pon lis 14, 2005 13:43:30

Město, které zvolilo cestu přestavby metrových tramvají na normální rozchod v představě, že ušetří a získá větší kapacitu. 10.8.2005 začali přestavovat posední metrovou linku číslo 15 na normální rozchod. Tramvaje by měly z jižní části této linky zmizet koncem roku 2007 (opustí se trasa lesem a staví se nová podál dálnice). Na severní části budou nahrazeny autobusy dokud v roce 2010 nebude konverze hotová.

Linka U11 prochází přestavbou prodlužování nástupišť pro provoz třívozových souprav, které mají zvládnout nároky světového poháru ve fotbalu příští rok.
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Německo

Příspěvekod Ivánek » pon lis 14, 2005 13:38:27

Podívejme se, co se děje v zahraničí.
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov


Zpět na MHD

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků