Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Vše co se týká simulačního programu BAHN

Moderátoři: malý fotograf, vikijous

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod Zemi » úte pro 23, 2014 18:45:32

Veselé Vánoce a bohatého Ježíška!
Konečně došlo i na mechaniky.. Světelná návěstidla už znáte, ale v trochu jiné podobě. Pohrál jsem si s barvami, abych návěstidla zvýraznil, tak snad je to znát. Přechody jízdních drah, můžete najít v sítích, kde si to autoři kreslí podle aktuální potřeby. Takže jsou většinou jednotlivě nebo přeházené. Já si to už před časem překreslil do jedné sady, pro snadnější použití a nemůžu si to vynachválit. Symboly co doplní základní grafiku nebo upraví její nedostatky jsou pro mě už skoro nezbytnost. Jediné co ještě u přechodů chybí je zoom2, ale časem určitě bude.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Zemi
Inventář fóra
 
Příspěvky: 549
Registrován: čtv lis 01, 2007 16:11:23
Bydliště: Praha

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod Pan Nikdo » sob lis 29, 2014 17:07:35

B1, koukám, že ty už kreslíš i zoom 4. Klobouk dolů, skvělá práce. Připomíná mi to, že si taky potřebuju nakreslit vlastní sady busů a trolejbusů (touha mít to podle sebe je stále silnější, než síla lenosti).
Pan Nikdo
Začátečník
 
Příspěvky: 0
Registrován: ned pro 01, 2013 14:24:44

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod b1 » sob lis 29, 2014 11:15:11

Tož zas něco nového...
Přílohy
c744.png
(3.04 KiB) 134 krát
Uživatelský avatar
b1
Inventář fóra
 
Příspěvky: 371
Registrován: stř kvě 31, 2006 09:46:37

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod b1 » čtv lis 13, 2014 16:40:11

Tak aby se tu něco dělo...
Přílohy
14tr9tr-z4.png
(3.55 KiB) 121 krát
Uživatelský avatar
b1
Inventář fóra
 
Příspěvky: 371
Registrován: stř kvě 31, 2006 09:46:37

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod Zemi » sob lis 08, 2014 21:51:24

Pro oživení menší aktualizace sady CZ/SK Elektrické lokomotivy 3.
Přílohy
el-lok3-nove.png
(4.64 KiB) 1330 krát
Uživatelský avatar
Zemi
Inventář fóra
 
Příspěvky: 549
Registrován: čtv lis 01, 2007 16:11:23
Bydliště: Praha

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod b1 » čtv zář 18, 2014 09:59:11

Copak jsem to zachytil při zastavení na zastávce? Že by první trolejbus se zoom 4...
Přílohy
9tr-z4.png
(1.42 KiB) 156 krát
Uživatelský avatar
b1
Inventář fóra
 
Příspěvky: 371
Registrován: stř kvě 31, 2006 09:46:37

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod Pan Nikdo » sob čer 21, 2014 20:22:01

b1: Pro mě tvorba v BAHNu je něco jako neplacená práce. Dělám to ale pro sebe. Protože mě už nebaví to všechno mít v hlavě.
Jízdní řády. :-) Jo, ty bych teoreticky mohl navrhovat v mém programu, tuhle funkci mám. :-)
Není? No…nevím, právě, že je. Tuším, že to bylo 116,75 mm = 1px z boku a 233,5 mm na pixel z vrchu. Opět, vycházím z hodnot z NFZ editoru.
Kdyby sis přečetl, co jsem psal, tak bys věděl, proč. Hele, vezmi si, že si chci realizovat svou fantazii. Ta zahrnuje 7článkovou verzi 13T5. Jenže…NIKDO takovéhle vozidlo NIKDY nenakreslil. A co takhle Vario LF4 a 5? Jo, to je ta pointa. Navíc, nic proti, ale ty oficiální vozidla se mi nelíbí. Nevěřím tomu, že tam jsou správné rozměry. Zkrátka, to, co chci, tam v základu není. Ale nevadí mi to. Je to sice plno práce, ale je to v podstatě vlastní monument.
Železnici nedělám. Na to nejspíš budu nasazovat moje train verze šalin. Což bude teda jen na lokálním měřítku. Trolejbusy a elektrobusy si taky budu dělat svoje. Mám už i připravené řady. A je to něco, z čeho by nejspíš pár lidí dostalo infarkt. :-D Já to považuji za zajímavou vizi. Nemusí to nutně fungovat, to netvrdím. Ale zajímavé to být může.
Odstavce jsme brali, neboj se. Jak si můžeš všimnout, používám je. Napsal jsem toho za život už dostatečně dost na to, abych je používal, neboj se. Odděluju s nima témata. A ne, nedávám tam prázdný řádek. To zavání moc těma americkýma odstavcema, a ty k smrti nenávidim. Tady se používá odsazení 1. řádku, tabulátorem, což není možné na fórech. Čitelnost toho, co jsem napsal, je daleko lepší, co se dá vidět jinde na netu. Představ si, že bych používal jen malý písmena a mezery. Celkem pouze 27 znaků. Co bys říkal pak?
Pan Nikdo
Začátečník
 
Příspěvky: 0
Registrován: ned pro 01, 2013 14:24:44

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod b1 » sob čer 21, 2014 13:38:01

Tak já tu tvorbu beru jako relax. Takže někdy mám chuť dělat zoom4, někdy zase navrhovat jízdn řády v excelu, jindy třeba stavět krajinu v síti...

Ale jde mi o to, že pro zoom 4 není žádný etalon. Takto třeba vypadá moje KT8 a KT4 od německého autora (viz obrázek, rozdíly snad netřeba komentovat).

A dělat všechna vozidla v síti svoje? Proč? Tu KT4 už někdo vytvořil (a že těch modelů KT4 se zoom 4 už je požehnaně), takže to už nemusím dělat já. Akorát že nepasuje, a teď jde o to, jestli psát do Německa, ať tu KT4 zvětší, nebo zmenšit tu moji KT8. A třeba u železničních vozidel, tam je kromě pár repaintů moje tvorba nulová, a proč bych měl dělat vlastní vozidlo třeba té 850, když pár velmi pěkných je asi o 5 příspěvků pode mnou. A spousta železničních vozidel v BAHNu má i velmi pěkné zoom 4, tak proč to dělat znovu...

Pan Nikdo: Zkoušel jsem to asi třikrát, ale ne, fakt to nejde přečíst. Možná až to vyjde knižně, tak si to vezmu na čtení do vlaku. Mimochodem, odstavce jste ve škole brali?
Přílohy
z4vyska.png
(2.05 KiB) 152 krát
z4sirka.png
(884 bajtů) 133 krát
Uživatelský avatar
b1
Inventář fóra
 
Příspěvky: 371
Registrován: stř kvě 31, 2006 09:46:37

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod Pan Nikdo » pát čer 20, 2014 16:46:36

Zemi: Tak víš co, chtěl jsem přesně popsat svůj postup. Je to komplexní věc, co jsem si sám vymyslel, ověřilo se mi to jako dobrá věc, takže co bych nesdílel. A co bych dal za to, aby někdo se mnou sdílel něco takového, když jsem dělal řady A, B a F.
Super, nahrazení barvy myslím vím. Jenže! Co já chci je, aby se barva nahradila ve VŠECH vozidlech z celé té řady. Zároveň na všech levelech zoomu. Pak taky chci, abych si mohl sám definovat, jak barva bude vypadat v noci… A to tam prostě nejde… Takže nic.
Pan Nikdo
Začátečník
 
Příspěvky: 0
Registrován: ned pro 01, 2013 14:24:44

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod Zemi » pát čer 20, 2014 16:19:59

b1: Kolikrát mi dá zabrat i zoom2, takže na zoom4 nezbývá ani trpělivost, ani chuť.
Pan Nikdo: Rozepsat se umíš, to zas ne že ne :D Pro nahrazení barvy ve výběru nebo v celém okně bez výběru stačí pouze alt+klik. Je to stejné jako v integrovaném editoru ;)
Uživatelský avatar
Zemi
Inventář fóra
 
Příspěvky: 549
Registrován: čtv lis 01, 2007 16:11:23
Bydliště: Praha

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod Pan Nikdo » pát čer 20, 2014 15:29:27

Dělám, dělám! :-) A to naprosto vždy. Což je i důvod, proč nepoužívám vozidla, co v BAHNu jsou. Nikdy (snad) tam není Z4. Tzn. všechny vozidla si v podstatě musím nakreslit znovu. A že jich bude (a už i je).
Jenže bych to nebyl já, kdybych nedělal věci podle sebe. Především, rozměry jsou základ. Pixely. Jsou tam vlastně 4 levely. Nejhrubší, L0 je jen Z1 z vrchu. Tam pixel znamená 934 mm (a odtud i mimochodem vím, že jediné správné měřítko sítě BAHNu je 134 → rozměry pak mají nejmenší možnou odchylku). V Excelu si vedu jakousi normu toho, jak co má být dlouhý. Kloub u šalin je ale vždycky v L0 jediný pixel. Tzn. na Z4 z boku má 8 pixelů. Pak to všechno perfektně sedí. Stejně tak mám naměřené délky článků. A rozměr je závazný. Klouby jsou tedy vždy na stejné pozici (viděl jsem případ, kdy to tak nebylo, a chtělo se mi zvracet). Takové věci, jako okna, jsou víc variabilní. Nicméně, už mám metodu, jak to udělat s největší přesností.
Bodem 0 (před samotným kreslením) je nějaký výkres vozidla. Pokud to teda dělám z reálného (hádám, že jsem asi doopravdy jediný člověk, co dělá svoje fiktivní vozidla, jako například „původní“ K3, nebo KT10, apod.). Odtam si zjistím rozměry. Pak si v Excelu udělám tabulku, kde jsou zapsané rozměry jednotlivých částí vozidel. Např. u KTčka by to byl 1. a poslední článek, kloub a střední článek. U něčeho X-kové konstrukce, jako 13T5 nebo Anitra (zejména v prodloužení) by to bylo tak, že opět 1. a poslední článek (tyhle 2 jsou obvykle stejné, mimo atypických konstrukcí), pak kloub, nesený a nosný článek. Jakmile mám rozměry, tak si stanovým řadu. Což je v podstatě to, že se v šalině bude opakovat jakási periodická část. Kloub a střední článek nebo kloub, nosný, kloub a nesený. Protože když už to dělám, když se kreslím s tím designem té šaliny, tak na něm založím celou řadu. Je to hodně art-work, takže ať z toho něco vytřískám. Díky těm známým rozměrům a díky tomu, že vím, jak se jednotlivé díly budou opakovat, si sestavím délkovou tabulku vozů. Jdu obvykle od nejkratších, až po nejdelší, tzv. train verze. Proč ne? 110 metrů dlouhé, jednočlánkové vozidlo je taky fajn, už pro ně mám vlastně i účel (kombinace metra a regionální železnice. Separátně nebo kombinovaně). V tomhle okamžiku mám rozměry (délky) jednotlivých vozidel v řadě. Šířka je vždy stejná, nějakých 2,7 m, nebo kolik to vycházelo. Protože pevně věřím v uspořádání sedaček 2+2 a nějakou použitelnou uličku. Vozy navrhuji tak, aby bylo maximum sezení, dobytčáky naprosto neuznávám. Přece jen, je to MHD, ne nacistický transport židů do koncentráku.
Pak startuju paint.NET, a začíná se kreslit. Obvykle začínám od Z1 bočního (tzn. L1, kdy pixel má nějakých 467 mm, nebo jak to vychází). Je to hrozně na hrubo, ze začátku, ale určuji si tím už délky detailů, jako rozměry dveří, čela, okna, apod. Pak dodělávám pohled otevřených dveří (který také není standardem, což mě velmi překvapilo), poté zadní pohled. Na Z1 se moc nedá vyhrát, takže jdu rovnou na Z2. Jednoduše, obrázek si 2× zvětším se zapnutým rastrováním. A pak začnu vyhlazovat detaily. Jasně, v tomhle bodě délky oken, čel a dveří mohou být upravovány, ale pouze o jediný pixel, ten se dá schovat. Délky článku rozhodně ne. Opět nakreslím všechno, už si začínám trochu hrát s detailama. při otevřených dveřích část kabiny řidiče, sedačky, schody (pokud jsou), apod. Dodělám pohled pro opačný směr jízdy, a jde se na Z4. Ten mě baví asi nejvíc, na něm dělám všechny detaily. Ten mi už asi taky trvá nejdéle. Beru to jako zoom, na kterej budu koukat, jak se budu projíždět po městě. Tam to musí být naprosto perfektně, bez chyby. Jakmile mám to, tak si ještě ověřuju, jestli tam přece jen nejsou nějaký chyby nebo tak. Pak obvykle dělám čelní a zadní pohledy, co mě baví ze všeho nejméně, ale díky podobnostem jsou vcelku rychle. Jen to počáteční kreslení. Pak následují horní. Dělám jen pohled při pohybu dopředu, protože opačný pohyb je jen převrácení. Klouby tam musí být na pozicích, kde mají přesně být. U mých vlastních vozidel jsem si vyhrával s fiktivní výzbrojí na střeše (a vypadalo to dobře, i když pro někoho možná šíleně). Takhle jsem tím pádem dokončil prototyp. Je to vůz, co je zároveň nejkratší, ale má už všechny typy článků (případně kloubů, občas jsem používal dvojklouby, ale to je zase jiný příběh). Naposled zkontroluju, a pak jdu na výrobu celé řady. Nejdřív ty kratší vozy, pak všechny delší. Od jisté délky se přidává další pantec, což označuje train verzi. To je ale velmi jednoduchá úprava. A prodlužuju. Tady se právě projeví výhoda matematiky a toho, že jsem si to propočítal. Protože každé vozidlo je delší o konstantní (u jednoho typu konstrukce neplatí, ale to je jedno, opět, jiný příběh) délku. Takže si akorát rozšířim plátno, nakopíruju tam jistou část, a takhle se to kreslí samo. Ani nemusím přesně vybírat nějakou část, protože periodičnost. Takhle relativně rychle vyrobím celou řadu. Jakmile je tedy art-work hotový, tak zbytek trvá tak 40 minut. Pro 10 vozidel to znamená celkem 156 obrázků. 6 univerzálek (pro každů vůz stejný, čelo a konec) a pak každé vozidlo 15 vlastních. Jakmile je tohle, tak si vezmu Z4 pohled vpřed a udělám výpočet kapacity vozidla. To jsou klíčová čísla. V podstatě pod to vozidlo nakreslím jeho vnitřek. Sedačky, jak hluboko zasahují klouby, kabina řidiče, NP podlaha má jinou barvu, různé zábrany (známé především z Varií, u sedaček těsně před NP částí). Pak dokreslím stojící lidi, resp. jakési „normované rozmístění“. Je jen orientační, vycházím z rozměrů běžného člověka (stejně tak jako sedačky jsou v měřítku tak, aby tam i bylo místo na nohy). Takhle opět udělám prototyp. Jakmile mám, tak si do stejné Excelácké tabulky dopíšu, jaká je efektivní délka (vnitřní délka vozidla), protože to je důležité číslo, opíšu si počet sedících a stojících v jednotlivých typech článků, a i když mám jen prototyp, mám tím vlastně všechny vozidla. Protože opět periodičnost. Pak si jen dokreslím/dokopíruju interiér zbytku vozidel a tyhle obrázky si nechám ve speciální složce, ze které pak můžu čerpat při vytváření přehledů. V té kapacitě ještě dělám jakousi maximální, což je součet sedících, stojících a ještě 10% stojících najednou. Tím zohledňuji jakousi komprimovatelnost lidí a zároveň i to, že nějaká místa neobsazuju nikým, protože by se mi tam nikdo nevešel, ale v reálu může. Číslo, které pak dostávám, doopravdy i odpovídá reálné kapacitě. Ne to, jak si výrobce namačká 8 lidí na m^2, a pak se tím chlubí v prospektech, jak se do 13T vejde nějakých 330 lidí.
Pak žhavím poznámkový blok. Do něj si nakopíruju (i pomocí excelu) všechny popisky pro každé vozidlo. Jsou tam informace o délce, konstrukci, kapacitě, apod. Poté zapínám NFZ editor. Udělám si jakýsi prototyp, což je jen nejkratší vozidlo, kam nakopíruju univerzálky, abych ty stejné obrázky, nemusel dávat do každého vozidla zvlášť. Je tam taky popisek, co je pro všechny vozidla stejný. Jako autor, výrobce, apod. Pak následuje předposlední fáze, a sice kopírování popisků a zároveň příprava vozidla v tom smyslu, že nastavím délku na správnou hodnotu a tedy i ty popisky a název. Poté už jen zbývá nakopírovat všech 15*<počet_vozidel> obrázků. To jde relativně rychle. Bílé plochy pak jen ALT+obdélník vybarvím na průhlednou. A to jsem to dřív dělal plechovkou, jednotlivé souvislé oblasti. Protože něco jako vybarvení všech pixelů zvolenou barvou bych očekával, že bude ALT+plechovka, ani ve snu by mě nenapadlo, že to bude obdélník, to nedává naprosto žádný smysl. Když jsem to náhodným klikáním objevil, tak jsem byl neskutečně nasranej a vděčnej zároveň. Proces samotné „výroby“ vozidel se tím značně zrychlil. No, a jakmile je tohle, tak si to v celkové evidenci odškrtnu, že mám řadu hotovou. 1 dokončená, a asi 40 dalších zbývá. :-D Ne, tolik asi ne. Celkem mám namyšlených 307 vozidel, hotovo jich je ovšem jen 102. 55 mám jen ve stavu obrázků, zbývá nakopírovat do NFZ editoru. Měl jsem jich víc, ale pak jsem si uvědomil, že tam mám nějaké věci špatně, že to prostě nesedí, (velká okna zejména), takže jsem to předal na předělání.
Některé vozy jsou unikátnější (UniTram family, například, kdy tam bylo 16 unikátních vozů (odtud název), vše fiktivní, ale jsem na ně velmi hrdej) než jiné, ale když pak jakýkoliv vidím v té síti, tak si říkám, že perfektní. Že ta práce byla k něčemu. Je to realizace fantazie…
Jediné, co nedělám, je noční skin vozidla. Proč? Pár důvodů. Zejména, v Paint.NETu ho prostě udělat nemůžu. V NFZ editoru zase nemůžu dělat pohodlně vozidla. NFZ editor je pro mě spíš osina v zadku, díky absenci klíčových funkcí, dementnosti ovládání, apod. Ale nechápejte mě špatně, jsem za něj stále rád, protože poté, co jsem otevřel editor vozidel v BAHNu a viděl, jak se ovládá, říkal jsem si, že než kreslit vozidla v tom, raději spáchám sebevraždu. U nočního skinu mi ale vadí zejména to, že si nemůžu nastavit tak jednoduchou, očividnou a intuitivní věc, jako je následující: jak vypadá barva přes den, a jak vypadá barva v noci. Je to něco, co mi přijde naprosto základního, ale neee! Fuck off! Barva, co svítí i v noci, je fajn, to jo. Jenže! Co když chci vlastní barvu světel z oken? Hmmm? Tak si můžu jít jedině nasrat. Nechápu, proč tam taková možnost není, fakt. Experimentálně jsem jedno vozidlo ale pro noční skin připravil. Trvalo mi to asi nějakých 15 minut, bylo to šílené vyklikávání, protože něco jo, něco ne, bylo to neskutečně otravný a hlavně otrocký. Řekl jsem si, že na tohle nervy prostě nemám. Holt oželim používání noci, no. Ani mi to tak moc nevadí. Bylo by to fajn, ale je to, jak se říká, mnoho peněz, za málo muziky. Až na to, že těch peněz je víc, než co jich je a kdy bylo, a té muziky je sotva, co by se za nehet vešlo…
Takže takhle to dělám já. Svůj postup jsem založil na exaktnosti, periodičnosti a na tom, že mít fantazijní vozidla, není špatně. Jak mi nejspíš někteří na jiném fóru chtěli říct, že ano? 7článková anitra je pro některé jednou z nejděsivějších nočních můr, u mě normální vozidlo. Tam moje fantazie nekončí, ale to by byl opět jiný příběh.
Pan Nikdo
Začátečník
 
Příspěvky: 0
Registrován: ned pro 01, 2013 14:24:44

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod b1 » pát čer 20, 2014 10:15:33

Dělá tady někdo zoom 4 pro vozidla?

Co tak zkouším zoom 4, tak zjišťuju, že bude problém udržet stejné rozměry vozidel jako u vozů zoom 4 od jiných autorů, aby to pak v síti nevypadalo moc odlišně. Nesedí mi totiž ani výška, ani šířka.

U zoom 2 jsem tramvaje odvozoval od standardně obsažených tramvají v BAHNu, u autobusů to prostě nějak vyšlo, ale se zoom 4 mám tento problém, a když nasadím svoji tramvaj a tramvaj od někoho jiného vedle sebe (za sebe), tak to prostě působí nevábně.
Uživatelský avatar
b1
Inventář fóra
 
Příspěvky: 371
Registrován: stř kvě 31, 2006 09:46:37

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod Zemi » sob čer 14, 2014 17:00:28

Díky za upozornění, nová verze je už na webu.
Uživatelský avatar
Zemi
Inventář fóra
 
Příspěvky: 549
Registrován: čtv lis 01, 2007 16:11:23
Bydliště: Praha

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod b1 » sob čer 14, 2014 11:38:01

Zemi: Mohl bys u těch motorových vozů udělat ještě úpravu a označit hnací vozy jako hnací? Když jsem si v síti vytvořil vlak z vozu 850, tak mi vyskočila hláška "vůz je bez hnacího vozu, přesto pokračovat"
Uživatelský avatar
b1
Inventář fóra
 
Příspěvky: 371
Registrován: stř kvě 31, 2006 09:46:37

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod David1980 » pon kvě 26, 2014 13:47:24

Jak se Vámn líbí nové trolejbusy škoda 26 v Pardubkách? Jsou dostatečně pohodlné?

http://www.buspress.cz/nove-trolejbusy- ... rdubicich/

http://www.buspress.cz/ctyri-nove-trole ... rdubicich/
David1980
Začátečník
 
Příspěvky: 0
Registrován: pát dub 18, 2014 08:34:02

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod Zemi » pon bře 17, 2014 13:55:49

CZ/SK Motorové vozy

Obrázek
Uživatelský avatar
Zemi
Inventář fóra
 
Příspěvky: 549
Registrován: čtv lis 01, 2007 16:11:23
Bydliště: Praha

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod T_D » sob bře 01, 2014 06:49:49

Na webu je nově ke stažení sada vozů Bombardier TRAXX (F140 AC) a aktualizovaná sada Vectronů (dodělány vozy od boxXpress.de, Paribus a CargoServ)

Obrázek Obrázek
"Volal mi ten, Pelta." - "Ti volal Pelta, jo? A co chtěl?" - "Nic." - "Nic, jo? Cos mu na to řek´ ?" - "No nic." - "Tos mu řek´ dobře."
Uživatelský avatar
T_D
Člen fóra
 
Příspěvky: 60
Registrován: pát lis 28, 2008 15:25:20

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod b1 » ned úno 16, 2014 16:52:38

Rampini v akci. Dva vozy čekají na odjezd, zatímco třetí se zrovna nabíjí.
Přílohy
west.png
Uživatelský avatar
b1
Inventář fóra
 
Příspěvky: 371
Registrován: stř kvě 31, 2006 09:46:37

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod b1 » ned úno 09, 2014 21:50:01

Po dlouhé době příspěvek od skutečného člověka...

Vrátil jsem se zpátky v čase do 90. let, kdy městskou autobusovou dopravu tvořily v podstatě jenom tři typy autobusů, a všechny jsou obsaženy v následující sadě a to včetně první verze grafiky zoom4. Jsem otevřen jakékoli kritice :wink:

Výhledově můžete očekávat mini-elektrobus Siemens Rampini s fuknčním zvedáním pantografu a demo sítí s ukázkou.
Přílohy
u2-karosa.rar
(8.17 KiB) 218 krát
Uživatelský avatar
b1
Inventář fóra
 
Příspěvky: 371
Registrován: stř kvě 31, 2006 09:46:37

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod T_D » čtv lis 14, 2013 19:39:34

No já žasnu :) . Když tam tak vidím ČD railjet Tauruse, mohl bych se o víkendu po delší době pustit do dokončení českého railjetu.
"Volal mi ten, Pelta." - "Ti volal Pelta, jo? A co chtěl?" - "Nic." - "Nic, jo? Cos mu na to řek´ ?" - "No nic." - "Tos mu řek´ dobře."
Uživatelský avatar
T_D
Člen fóra
 
Příspěvky: 60
Registrován: pát lis 28, 2008 15:25:20

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod Zemi » pon lis 11, 2013 21:44:45

CZ/SK Elektrické lokomotivy 3

Obrázek
Uživatelský avatar
Zemi
Inventář fóra
 
Příspěvky: 549
Registrován: čtv lis 01, 2007 16:11:23
Bydliště: Praha

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod Zemi » ned lis 03, 2013 15:28:38

CZ/SK Elektrické lokomotivy 1

Nějak se to sem nevejde, ale je to ufiknutý jen o kousek.

Obrázek

CZ/SK Elektrické lokomotivy 2 update

Obrázek
Uživatelský avatar
Zemi
Inventář fóra
 
Příspěvky: 549
Registrován: čtv lis 01, 2007 16:11:23
Bydliště: Praha

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod T_D » stř říj 30, 2013 13:24:42

Nově ke stažení na webu:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

:)
"Volal mi ten, Pelta." - "Ti volal Pelta, jo? A co chtěl?" - "Nic." - "Nic, jo? Cos mu na to řek´ ?" - "No nic." - "Tos mu řek´ dobře."
Uživatelský avatar
T_D
Člen fóra
 
Příspěvky: 60
Registrován: pát lis 28, 2008 15:25:20

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod Zemi » čtv říj 24, 2013 12:31:42

Uživatelský avatar
Zemi
Inventář fóra
 
Příspěvky: 549
Registrován: čtv lis 01, 2007 16:11:23
Bydliště: Praha

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod b1 » stř říj 23, 2013 10:55:21

Copak je to?
Přílohy
sr.jpg
(10.03 KiB) 371 krát
Uživatelský avatar
b1
Inventář fóra
 
Příspěvky: 371
Registrován: stř kvě 31, 2006 09:46:37

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod b1 » čtv říj 10, 2013 19:27:40

Ve verzi 3.88 je v seznamu vozidel tlačítko pro export vozidla z BAHNu do formátu nfz.
Uživatelský avatar
b1
Inventář fóra
 
Příspěvky: 371
Registrován: stř kvě 31, 2006 09:46:37

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod Zemi » ned říj 06, 2013 16:09:06

Vozidla Černohorské železnice

Obrázek
Uživatelský avatar
Zemi
Inventář fóra
 
Příspěvky: 549
Registrován: čtv lis 01, 2007 16:11:23
Bydliště: Praha

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod Zemi » stř zář 04, 2013 07:43:20

Já kreslím pořád v NFZ Editoru ve verzi 3.1 beta0, kde se dají kreslit i další pohledy (dveře, boky). Jediná chybka téhle verze, že tam právě nejdou importovat vozidla z BAHNu. Takže pak příchází v úvahu o něco pracnější postup, ale i tak funkční, print screen a malování. Co se týče těch uživatelských vozidel, tak pokud je zoom2 ve formátu *.fzz normálně se ti to v editoru načte i se zoomem, ale pokud je to ve formátu *.fz2, což je jen jeden soubor, tak se to musí nejdřív rozbalit tím programem fzgc2 na jednotlivé soubory. A ano, platí jak pro krajinu tak pro vozidla. Když se pokusíš ten program otevřít aniž bys použil příkazovou řádku, prostě jako klasickou aplikaci, tak se ti zobrazí všechny příkazy co s čím můžeš dělat a pak už stačí postupovat podle toho návodu co je na webu, jen třeba nahradíš ten příkaz za jiný ;)
Uživatelský avatar
Zemi
Inventář fóra
 
Příspěvky: 549
Registrován: čtv lis 01, 2007 16:11:23
Bydliště: Praha

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod Fucza » úte zář 03, 2013 20:32:25

T_D, Zemi:
V čem nyní vlastně kreslíte vozy? Zase se v tom ztrácím. Chtěl bych si jen přebarvit nějaká vozidla z Bahnu, popř. již vytvořené. Doporučujete otevřít v NFZ Editoru? Návod na bahn.dopravni na fzgc2 je platný i pro vozy, nejen pro krajinu? Asi by se mi nejvíc hodil nějaký velice stručný bodový návod. Máte-li radu, díky za ni.
Uživatelský avatar
Fucza
Inventář fóra
 
Příspěvky: 201
Registrován: pon led 02, 2006 11:33:58
Bydliště: Ostrava-Poruba

Re: Vaše vozidla a uživatelské grafiky

Příspěvekod michal90 » úte srp 20, 2013 10:19:42

Na webu nově ke stažení lokomotivy řady 721.
Naposledy upravil michal90 dne čtv zář 05, 2013 15:24:20, celkově upraveno 1
"Musíme zavést přísný pořádek do dopravy." K. G.
michal90
Inventář fóra
 
Příspěvky: 245
Registrován: úte pro 18, 2007 15:07:50
Bydliště: Ostrava, Československo

Další

Zpět na BAHN

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník