Tratě navržené na zrušení

Železniční tratě se vším, co k tomu patří

Moderátor: malý fotograf

Re: Tratě navržené na zrušení

Příspěvekod František Nyklíček » ned črc 09, 2006 10:07:30

Předpokládám, že dnes není situace o mnoho lepší, spíš naopak... Nafta je sice mnohem dražší, ale lidi už jsou asi tak bohatí, že jim to nevadí :cry:
A že by se mělo šetřit? To je asi jen předmětem debaty v anarchistických kroužcích... Nešetří se nejen naftou, ale ani mohutnými silničními stavbami, a to vše při proklamacích o podpoře šetrné železniční dopravy. Čili místo rozšiřování bude lépe síť postupně okrájet až zrušit... :twisted:
Začínám jistou (většinovou) skupinu lidí doslova... nemít rád. :roll:
František Nyklíček
Začátečník
 
Příspěvky: 3
Registrován: sob bře 25, 2006 22:07:19
Bydliště: Praha 4

Re: Tratě navržené na zrušení

Příspěvekod rumcajs » ned črc 09, 2006 00:55:01

MNo, trať tam vedla :) Co se týče toho poddolování, na každém šprochu pravdy trochu. K poddolování zkutečně došlo, těsně před Benešovem, ovšem ne v takové míře, aby se to nedalo spravit. Nic méně, v te době byla nafta levnější než kofola a auta se začala nekontrolovaně šířit po silnicích. Čiže nač by se investovalo do nějaké te lokalky, gdyž se začala stavět nová cesta :/
Uživatelský avatar
rumcajs
Inventář fóra
 
Příspěvky: 178
Registrován: čtv říj 20, 2005 13:19:27
Bydliště: Prajzská :-)

Re: Tratě navržené na zrušení

Příspěvekod František Nyklíček » sob črc 08, 2006 21:40:13

Nebo taky proto, že (snad kvůli poddolování) nevede až do Horního Benešova, že...
František Nyklíček
Začátečník
 
Příspěvky: 3
Registrován: sob bře 25, 2006 22:07:19
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod rumcajs » čtv čer 29, 2006 08:44:04

Otázkou je za jakou trať, eli to vubec má význam...
Typický příklad:
Něgdo svolal petici proti zastavení os. dopravy mezi Jakartovice a Sv. Heřmanicemi. Ale už ho nenapadlo, proč se tam ta doprava zastavuje... Protože nádraží stojí uprostřed pole!
Kuck píše:Nepřipravují se nějaké petice za zachování železnice?
Uživatelský avatar
rumcajs
Inventář fóra
 
Příspěvky: 178
Registrován: čtv říj 20, 2005 13:19:27
Bydliště: Prajzská :-)

Příspěvekod karlos » čtv lis 24, 2005 10:47:04

převzato z http://zelpage.cz/comment.php?id=1993&w=n:

Středočeský KÚ: spoje nebudou omezeny, ale přibudou

Středočeský krajský úřad vyjednal s Českými drahami nové podmínky dopravní obslužnosti kraje. Příští rok nedojde k zastavení osobní dopravy na devíti vybraných tratích a dokonce nebudou žádné spoje omezeny. Naopak přibude 200 tisíc vlakokilometrů oproti letošnímu roku a Středočeský krajský úřad za to vše zaplatí o 15 milionů korun méně, než letos.

2005: 775 milionů Kč - 13 129 000 vlakokilometrů
2006: 760 milionů Kč - 13 329 000 vlakokilometrů

Toto snížení nákladů se však musí někde promítnout. Pocítí ho zaměstnanci ČD na některých tratích, protože dojde k propouštění - samoobslužný systém odbavování cestujících apod.

Původní rozhodnutí kraje, že zastaví dotace na některé tratě, z 19.září 2005 vzniklo na základě doporučení ČD. Podle čísel od Českých drah jsou spoje nevyužívané. Sám hejtman Středočeského kraje si projel tratě Praha - Dobříš a Praha - Rudná - Beroun a zjistil, že spoje využívané jsou. Tato vyjížďka měla za následek nové vyjednávání, které přineslo výhodnější podmínky.

Původní záměr, že by měla být zastavena osobní doprava na některých tratích vyvolal vlnu nevole mezi obyvateli, kteří vlaky na vybraných tratích používali a díky nim se shromáždilo přes osm tisíc podpisů.
trať 087 - trať s budoucností :-)
Uživatelský avatar
karlos
Člen fóra
 
Příspěvky: 23
Registrován: pon zář 26, 2005 16:14:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Kuck » stř lis 23, 2005 15:31:36

Nepřipravují se nějaké petice za zachování železnice?
Čortův hrad! Joj, tam strašá!
Uživatelský avatar
Kuck
Člen fóra
 
Příspěvky: 34
Registrován: pon říj 17, 2005 19:07:31
Bydliště: Kamenný Újezdec

Ústecký kraj

Příspěvekod T_m » sob lis 19, 2005 18:11:14

Všem zájemcům o budoucnost železnice doporučuji vyhledat dopravní pasáže z tohoto usnesení Rady Ústeckého kraje. (PDF, cca 2MB)
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod T_m » čtv lis 17, 2005 20:39:47

Bohužel ještě zdaleka není rozhodnuto, kterých se to bude týkat, dokonce jsou i ve hře takové tratě jako Řetenice - Lovosice a Lovosice - Česká Lípa. Souběžné dotování autobusů je čistě teoreticky věc špatná, ale z praktického hlediska často není jiná šance, protože autobusy obsluhují jiné obce, jak vlak. Takže pak zbývá varianta prokladů autobusů a vlaků, kdy vlak bude jezdit kupř. každou sudou hodinu a bus každou lichou, jenže to se zase zbouří starostové, že všichni musí být v cíli na 8 hodinu do školy a na 7 do práce. Takže jak z toho ven ...
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Re: Ústecký kraj

Příspěvekod Pragman » čtv lis 17, 2005 20:01:33

T_m píše:
karlos píše:
T_m píše:Ústecký kraj zamýšlí na příští rok neobjednat dopravu na 14 tratích. Na kterých tratích bude zastaven provoz a na kterých kolejový materiál bude prolit hrdlem nepřizpůsobivých občanů je zatím stále v jednání :pila:

této zprávě moc nevěřím.
Kraj slíbil stejnou dotaci jako letos. Spojů bude stejně jako letos. Ovšem ČD žádají vyšší dotaci, přesto pochybuji o tom, že vyhrožují zavřít dopravu na 14 tratích....

Taky bych rád nevěřil, uvidíme, co se bude dát dělat. Už je taky třeba aby si na Kraji uvědomili, že není jen ČD :help:


Na 14 tratích asi těžko! - na kterých??? Já jsem slyšel pouze o tom, že jsou v ohrožení 083, 084, 085, 088, 089 a 132. Ale jinak by to bezesporu chtělo ve Šluknovském výběžku, ale i jinde, pořádný IDS, ve kterém by nebyly souběhy busů s vlaky a byly by návaznosti vlaků s busy.
Pragman
Člen fóra
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř říj 26, 2005 20:10:43
Bydliště: Prag

Příspěvekod Pragman » čtv lis 17, 2005 19:57:04

T_m píše:
Ivánek píše:Ano, kdžy jsem se tam byl podívat, tak ze 14 lidí v Hranicích bylo 8 takových blbců jako já, že dojeli do Hranic, došli se podívat na konec tratě jak to pokračovalo do Reichu a pak zas jeli zpátky. To je pak těžký...

Jenže kdyby jezdilo víc vlaků, těch lidí by bylo podstatně víc a ikdyby to byli železniční nadšenci, tak by navštívili nějakou místní Bierstube a vrátili se nějakým dalším vlakem domů.


A to by taky nesměly dotovat souběžnou busovou dopravu.
Pragman
Člen fóra
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř říj 26, 2005 20:10:43
Bydliště: Prag

Příspěvekod Ivánek » pon lis 14, 2005 14:15:06

Ovšem v tomto kraji v současnosti zpracovávají kterak na železniční dopravě ušetřit 50% nákladů. Už vyškrtali půl vlaků a furt jim to nějak nevychází. Tohle není poplašná zpráva, to je informace z první ruky. Bohužel.
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Re: Ústecký kraj

Příspěvekod T_m » pon lis 14, 2005 14:00:24

karlos píše:
T_m píše:Ústecký kraj zamýšlí na příští rok neobjednat dopravu na 14 tratích. Na kterých tratích bude zastaven provoz a na kterých kolejový materiál bude prolit hrdlem nepřizpůsobivých občanů je zatím stále v jednání :pila:

této zprávě moc nevěřím.
Kraj slíbil stejnou dotaci jako letos. Spojů bude stejně jako letos. Ovšem ČD žádají vyšší dotaci, přesto pochybuji o tom, že vyhrožují zavřít dopravu na 14 tratích....

Taky bych rád nevěřil, uvidíme, co se bude dát dělat. Už je taky třeba aby si na Kraji uvědomili, že není jen ČD :help:
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Re: Ústecký kraj

Příspěvekod karlos » pon lis 14, 2005 13:53:28

T_m píše:Ústecký kraj zamýšlí na příští rok neobjednat dopravu na 14 tratích. Na kterých tratích bude zastaven provoz a na kterých kolejový materiál bude prolit hrdlem nepřizpůsobivých občanů je zatím stále v jednání :pila:

této zprávě moc nevěřím.
Kraj slíbil stejnou dotaci jako letos. Spojů bude stejně jako letos. Ovšem ČD žádají vyšší dotaci, přesto pochybuji o tom, že vyhrožují zavřít dopravu na 14 tratích....
trať 087 - trať s budoucností :-)
Uživatelský avatar
karlos
Člen fóra
 
Příspěvky: 23
Registrován: pon zář 26, 2005 16:14:08
Bydliště: Litoměřice

Ústecký kraj

Příspěvekod T_m » pon lis 14, 2005 13:16:17

Ústecký kraj zamýšlí na příští rok neobjednat dopravu na 14 tratích. Na kterých tratích bude zastaven provoz a na kterých kolejový materiál bude prolit hrdlem nepřizpůsobivých občanů je zatím stále v jednání :pila:
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Ivánek » pon lis 14, 2005 13:11:02

Ano, taky bych se zašel někam najíst, kdybych nemusel na další vlak čekat do druhého dne... leda zajít někam "přespat" :twisted:
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Příspěvekod T_m » pon lis 14, 2005 08:58:25

Ivánek píše:Ano, kdžy jsem se tam byl podívat, tak ze 14 lidí v Hranicích bylo 8 takových blbců jako já, že dojeli do Hranic, došli se podívat na konec tratě jak to pokračovalo do Reichu a pak zas jeli zpátky. To je pak těžký...

Jenže kdyby jezdilo víc vlaků, těch lidí by bylo podstatně víc a ikdyby to byli železniční nadšenci, tak by navštívili nějakou místní Bierstube a vrátili se nějakým dalším vlakem domů.
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Ivánek » pon lis 14, 2005 07:54:35

Ano, kdžy jsem se tam byl podívat, tak ze 14 lidí v Hranicích bylo 8 takových blbců jako já, že dojeli do Hranic, došli se podívat na konec tratě jak to pokračovalo do Reichu a pak zas jeli zpátky. To je pak těžký...
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Aš-Hranice

Příspěvekod Pragman » ned lis 13, 2005 13:07:34

A že těch spojů je hodně! Než tři spoje za den by bylo možná lepší zrušit osobní dopravu na týhle trati.
Pragman
Člen fóra
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř říj 26, 2005 20:10:43
Bydliště: Prag

Lidé v Hranicích uhájili vlakové spojení s Aší

Příspěvekod T_m » sob lis 12, 2005 17:20:04

Lidé v Hranicích uhájili vlakové spojení s Aší

Aš - Obyvatelům Hranic se podařilo zvrátit zamýšlené zrušení vlakové dopravy do jejich města. V září jim zástupci Českých drah a krajského úřadu oznámili, že od půlky prosince zruší i poslední vlakové spoje z Aše do Hranic. Představitelé radnice proti záměru ihned protestovali dopisem a asi tři stovky obyvatel peticí.

„Dopravní komise krajského úřadu, koordinátor integrované osobní dopravy a České dráhy vrátili do návrhu jízdního řádu na následující rok dva vlakové spoje do Hranic a zpět ve všední dny a jeden navíc v pátek, sobotu a v neděli,“ oznámil včera starosta Hranic František Jurčák.

Město žádá také zachovat páteční spoj s příjezdem v 16.15 a v neděli s odjezdem v 16.30 hodin, které používají mladí lidé při dojíždění na střední a vysoké školy. Dotace pro nový jízdní řád platný od poloviny prosince má zastupitelstvo kraje schvalovat v úterý.

Vedení kraje chtělo vlaky do Hranic zcela nahradit autobusy, podle Hranických je ale zachování železniční dopravy nezbytné pro rozvoj cestovního ruchu v jejich městě, které jedná o otevření nového hraničního přechodu.

„Přechod je plánován po přistoupení Česka k evropské Schengenské smlouvě, usilujeme ale o to, aby to bylo dříve,“ řekl Jurčák.

Regionální mutace| Mladá fronta DNES - karlovarský kraj

Autor: (tk)

Lid chce vlak

K věci

Do návrhu jízdního řádu na příští rok uhájili lidé z Hranic podpisovým protestem své dva motoráky do Aše denně. Dopravci i krajský úřad suše oznámili, že pro ně bude výhodnější organizovat veřejnou osobní dopravu do Hranic už jen autobusy, samotní cestující ale dali najevo něco jiného. Je dobře, že rozhodlo to, co je výhodnější pro zákazníky. Pro novou instituci zvanou Koordinátor integrovaného dopravního systému Karlovarského kraje, z jejíž dílny původní návrh vzešel, je to poučení, že organizovat veřejnou dopravu je nutno nejen se statistickými vzorci, ale také s lidmi.

Regionální mutace| Mladá fronta DNES - karlovarský kraj

Autor: TOMÁŠ KÁBRT
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Re: Praha - Rudná - Beroun

Příspěvekod T_m » čtv lis 10, 2005 23:47:20

Martin Janda píše:
T_m píše:http://spvd.ic.cz/download.php?id=207


Co je to za vozidlo?


Motorový vůz 811.xxx depa Rakovník
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Re: Praha - Rudná - Beroun

Příspěvekod Martin Janda » čtv lis 10, 2005 23:18:57

T_m píše:http://spvd.ic.cz/download.php?id=207


Co je to za vozidlo?
Na světě je mnoho katastrof. Nejhorší je srážka s blbcem.
Martin Janda
Člen fóra
 
Příspěvky: 28
Registrován: pon říj 31, 2005 22:14:19
Bydliště: Divoký západ a Dálný východ

Ústecký kraj

Příspěvekod Pragman » čtv lis 10, 2005 18:26:38

Na K-Reportu se objevila zpráva, že Ústecký kraj plánuje od první změny zrušit dopravu na tratích 084, 085, 088, 089 a 132 a omezit výrazně dopravu na 081 a 083.
Pragman
Člen fóra
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř říj 26, 2005 20:10:43
Bydliště: Prag

Rakovník - Mladotice

Příspěvekod T_m » čtv lis 10, 2005 11:54:15

Ukradené kolejnice prodávali ve sběrnách

Kralovice - Trojice zlodějů si vylepšovala životní úrověň rozkrádáním kolejnic z uzavřené trati z Kralovic do Mladotic. Většinu rozřezaných kolejnic a spojek, které je držely v pražcích, lapkové prodali ve sběrnách železa.

České dráhy provoz na trati zastavily v roce 1997. Od té doby z trati mizelo vše, co se dalo zpeněžit. „Nyní se nám podařilo dopadnout tři pachatele z Plzně. Zatím jsme jim prokázali krádeže kolejnic za 270 tisíc korun,“ uvedl včera Josef Aubrecht z Okresního policejního ředitelství Plzeň-sever. Celkem ale zmizelo pětasedmdesát tun kolejnic za téměř půl milionu korun.

Podle dosavadních zjištění muži kolejnice rozřezávali přímo na místě činu a odváželi je v avii. V jedné ze sběren odpadu od nich personál vykoupil kolejnice za sto tisíc korun. Všichni tři dopadení už byli v minulosti stíháni za majetkovou trestnou činnost. Teď jim hrozí až tři roky vězení.

Regionální mutace| Mladá fronta DNES - plzeňský kraj

Autor: (pek)

http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=263&r=mfzapadcech&c=317293
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Praha - Rudná - Beroun

Příspěvekod T_m » stř lis 09, 2005 22:48:55

Trať z Prahy do Berouna je dlaším kandidátem na rušení. Sice je pravdou, že ještě relativně nedávno zde jezdily patrové jednotky Bpjo, které často nepobíraly, dokonce v 70. letech musely být tyto jednotky zdvojovány. Nicméně i zde lidé jezdí.
Přílohy
2005-11-09_17.12.21_003.jpg
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Rakovník - Mladotice

Příspěvekod T_m » ned lis 06, 2005 11:38:26

Jednou z tratí s poměrně bouřlivým osudem je také trať Rakovník - Čistá - Kralovice - Mladotice, kde je v posledním úseku dokonce zavedena náhradní autobusová poprava. Budoucnost tratě je nejistá - od prosakujících zpráv o zprovoznění celé trati někdy kolem roku 2007, až po možnost celého uzavření. Přitom úsek Čiská - Kralovice byl nedávno celý ne rekonstruován, ale postaven prakticky znovu ...
Přílohy
rak.jpg
Naprosto "zbytečný a nevytížený" vlak z Rakovníka někde před Čistou. Do Mladotic nás dojelo 10 + naše skupina, kterou jsme nezapočítávali ...
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Kolešovka

Příspěvekod T_m » ned říj 30, 2005 11:21:54

Kolešovka asi určitě momentálně nemá význam pro pravidelnou osobní dopravu. Ale její význam by měl být právě v historickém provozu a v možností "blbnutí kolem vlaků" pro děti i dospělé a tím pádem propagovat železnici. Když vidíte, co lidí se sjede do Lužný a v podstatě se tam "nic nového neděje", tak je vidět, že i tenhle obor je velmi významný a zatím docela opomíjený, ikdyž už je to lepší jak dřív.
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Jonáš » sob říj 29, 2005 21:26:56

Další fotky.
Nikdy nevíš kdo tě sleduje!
ICQ 284-197-287
Uživatelský avatar
Jonáš
Člen fóra
 
Příspěvky: 94
Registrován: ned zář 25, 2005 09:00:20
Bydliště: Plzeň-Slovany

Příspěvekod Jonáš » sob říj 29, 2005 21:25:11

Taky tady vám posílám slíbenou fotosadu z kolešovky.
Přílohy
810 319-4 Kolešovice 1.jpg
810 337 u zast. Lišany.jpg
detail Koleje u Lišan zast.jpg
Kolešovice 810 319-4.jpg
Nikdy nevíš kdo tě sleduje!
ICQ 284-197-287
Uživatelský avatar
Jonáš
Člen fóra
 
Příspěvky: 94
Registrován: ned zář 25, 2005 09:00:20
Bydliště: Plzeň-Slovany

Příspěvekod Pragman » pát říj 28, 2005 21:45:12

T_m píše:
Pragman píše:Dopravu objednávají spíše úředníci na Krajském úřadě (v případě 164/165-úředníci KV? kraje). Vlečkové tarify, to je věc ČD, respektive OPŘ.

Ano, tomu tak je, jenže v tomto konkrétním případě tomu bylo jinak. Tratě 164/165 patří do Ústeckého kraje, kde se udála ona známá událost s pokusem rušení tratí. Tak vrámco dohod ČD "paušálně" vyškrtly některé vlaky, aby bylo na kraji vidět, jak šetří


Zkrátka hnus :x A teď se může říci, že na této trati nikdo nejezdí a zruší se :cry:
Pragman
Člen fóra
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř říj 26, 2005 20:10:43
Bydliště: Prag

Příspěvekod T_m » pát říj 28, 2005 21:36:07

Pragman píše:Dopravu objednávají spíše úředníci na Krajském úřadě (v případě 164/165-úředníci KV? kraje). Vlečkové tarify, to je věc ČD, respektive OPŘ.

Ano, tomu tak je, jenže v tomto konkrétním případě tomu bylo jinak. Tratě 164/165 patří do Ústeckého kraje, kde se udála ona známá událost s pokusem rušení tratí. Tak vrámco dohod ČD "paušálně" vyškrtly některé vlaky, aby bylo na kraji vidět, jak šetří
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Další

Zpět na Tratě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron