Řada 815 - Uerdingen

Lokomotivy, motorové vozy, vagonky, ...

Moderátor: malý fotograf

Re: Řada 815 - Uerdingen

Příspěvekod rumcajs » úte črc 25, 2006 14:50:41

Nestraš!
T_m píše:Necháme se překvapit, co to nakonec bude. Sám to nevím, ale tak vylučovací metodou jsem došel, k čemu jsem došel. Samo, že turnusově tam bude psané něco jiné a toto bu jen jako záloha co kdyby, ale ...
Uživatelský avatar
rumcajs
Inventář fóra
 
Příspěvky: 178
Registrován: čtv říj 20, 2005 13:19:27
Bydliště: Prajzská :-)

Re: Řada 815 - Uerdingen

Příspěvekod T_m » úte črc 25, 2006 14:23:22

rumcajs píše:Co aspoň já zaslech, maju tu jezdit Taurusy z Dispoloku a nějaké rychlíkače Vmax=200km/h Právě proto si mě uved v taky šok!
Necháme se překvapit, co to nakonec bude. Sám to nevím, ale tak vylučovací metodou jsem došel, k čemu jsem došel. Samo, že turnusově tam bude psané něco jiné a toto bu jen jako záloha co kdyby, ale ...
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Re: Řada 815 - Uerdingen

Příspěvekod rumcajs » úte črc 25, 2006 14:09:58

Co aspoň já zaslech, maju tu jezdit Taurusy z Dispoloku a nějaké rychlíkače Vmax=200km/h Právě proto si mě uved v taky šok!
T_m píše:
rumcajs píše:Na rychlíku? Ehm, pokud to není ftip, tak potom jedině velká troufalost :)
Krom toho, Praha - Ostrava? Snad ne! Taka štreka v šinobusu? Dyť stačí, že nám tu jezdí Pinďa, nic horšího už nás nemože potkat ... :lol:
Ani jedno není :zadecek: RT Expres bude od nového GVD realitou, jeho provozovatel sice říká, že tam bude maximálně kladen důraz na pohodlí a že se bude jednat o nějaké zahraniční vozy, ale jak to bude, netuším ...
Uživatelský avatar
rumcajs
Inventář fóra
 
Příspěvky: 178
Registrován: čtv říj 20, 2005 13:19:27
Bydliště: Prajzská :-)

Re: Řada 815 - Uerdingen

Příspěvekod T_m » úte črc 25, 2006 13:58:47

rumcajs píše:Na rychlíku? Ehm, pokud to není ftip, tak potom jedině velká troufalost :)
Krom toho, Praha - Ostrava? Snad ne! Taka štreka v šinobusu? Dyť stačí, že nám tu jezdí Pinďa, nic horšího už nás nemože potkat ... :lol:
Ani jedno není :zadecek: RT Expres bude od nového GVD realitou, jeho provozovatel sice říká, že tam bude maximálně kladen důraz na pohodlí a že se bude jednat o nějaké zahraniční vozy, ale jak to bude, netuším ...
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Re: Řada 815 - Uerdingen

Příspěvekod rumcajs » úte črc 25, 2006 13:55:17

Na rychlíku? Ehm, pokud to není ftip, tak potom jedině velká troufalost :)
Krom toho, Praha - Ostrava? Snad ne! Taka štreka v šinobusu? Dyť stačí, že nám tu jezdí Pinďa, nic horšího už nás nemože potkat ... :lol:
T_m píše:
rumcajs píše:Mohu vědět, kaj tyto šilostroje jezdi? Sem je nikdy neviděl ...
Vozy má pronajaté firma Railtrans s.r.o. a jezdí s nimi jednak na trase Liberec - Zittau - ... Potom jezdí jako víkendový rychlík z Varnsdorfu přes Českou Lípu do Prahy. Příští rok se možná objeví na rychlíku z Jedlové do Kralových Varů a zlé a ošklivé jazyky říkají, že i mezi Prahou a Ostravou na RT expresu.
Uživatelský avatar
rumcajs
Inventář fóra
 
Příspěvky: 178
Registrován: čtv říj 20, 2005 13:19:27
Bydliště: Prajzská :-)

Re: Řada 815 - Uerdingen

Příspěvekod T_m » úte črc 25, 2006 13:42:52

rumcajs píše:Mohu vědět, kaj tyto šilostroje jezdi? Sem je nikdy neviděl ...
Vozy má pronajaté firma Railtrans s.r.o. a jezdí s nimi jednak na trase Liberec - Zittau - ... Potom jezdí jako víkendový rychlík z Varnsdorfu přes Českou Lípu do Prahy. Příští rok se možná objeví na rychlíku z Jedlové do Kralových Varů a zlé a ošklivé jazyky říkají, že i mezi Prahou a Ostravou na RT expresu.
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Re: Řada 815 - Uerdingen

Příspěvekod rumcajs » úte črc 25, 2006 13:27:46

Mohu vědět, kaj tyto šilostroje jezdi? Sem je nikdy neviděl ...
Uživatelský avatar
rumcajs
Inventář fóra
 
Příspěvky: 178
Registrován: čtv říj 20, 2005 13:19:27
Bydliště: Prajzská :-)

Příspěvekod Ivánek » pon lis 14, 2005 08:01:39

Tak a mam těžkou kritiku - tim, jak je to lehký a má to kotoučový brzdy to dělá problémy na přejezdech - sice to přejezd pustí do výstrahy, ale nechytne se anulace, takže závory se zvedají ne hned za vlakem, ale až když motorák opustí úsek na druhou stranu (což bývá v závislosti na délce přejezdu kolem 3/4 minuty). Navíc magnetická brzda je schopna zblbnout počítače náprav, takže někdy mu to spočítá o nápravu víc. Zajímalo by mě, jak tohle řeší v Německu :?
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Fotky ...

Příspěvekod T_m » pon říj 17, 2005 11:07:12

Ještě přihodím fotky

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Ivánek » pon říj 17, 2005 10:43:24

Ovšem z technického hlediska je to vozidlo výrazně lepší než třeba naše 810. Jednak to má hliníkovou skříň (proto je to nýtované, bo v té době se nějak vaření hliníku nedalo moc levně dělat) a hlavně - má to vlastní pojezd s dvojkolími a motorem, teprv na tom je uložená přes další pružiny vlastní skříň. Takže přenos hluku a otřesů je výrazně menší než v našich krabičkách. Další věc - strojvedoucí tam sedí jako v autobusu, není oddělen nijakou přepážkou od lidí.
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Příspěvekod T_m » stř říj 12, 2005 15:07:56

Richard Michalek píše:Pozor, v Bautzenu se NIKDY nevyráběly originál Uerdingeny!!! Ferkeltaxe je "jenom" jejich ost-kopie ...

Ano, vždyť píšu - licenční výroba ...
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod pk. » stř říj 12, 2005 09:22:13

Pozor, v Bautzenu se NIKDY nevyráběly originál Uerdingeny!!! Ferkeltaxe je "jenom" jejich ost-kopie ...
pk.
Člen fóra
 
Příspěvky: 35
Registrován: sob říj 01, 2005 13:18:46
Bydliště: Linz

Re: 815

Příspěvekod T_m » ned říj 09, 2005 16:07:55

Damir píše:Kdy se tak zhruba tyhle vozy vyráběly?

Vozy se vyráběly ve vagonce Uerdingen, poté jako licenční výroba v různých vagonkách po Evropě, mj. i v Jugoslávii nebo DDR. Výroba originálních vozů probíhala v letech 1952-1965, ve Wagonfabrik Bautzen tuším ještě začátkem 70. let
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod petrumr » ned říj 09, 2005 15:54:33

podle modelové železnice tak od 70 let m.s.
ZÁKAZ PRÁCE V JEDNÉ OSOBĚ
Uživatelský avatar
petrumr
Člen fóra
 
Příspěvky: 68
Registrován: sob zář 24, 2005 20:25:28
Bydliště: kroměříž CZ

815

Příspěvekod Damir » ned říj 09, 2005 14:48:03

Kdy se tak zhruba tyhle vozy vyráběly?
Damir
Člen fóra
 
Příspěvky: 29
Registrován: stř zář 21, 2005 20:41:46
Bydliště: Praha

Příspěvekod petrumr » ned říj 09, 2005 09:27:51

To jezdí v Rakousku :roll: Jaká je to výroba.I ve Švýcarsku sem to viděl.Tam toho musí být hodně aji Němci to vyrábí jako model.
ZÁKAZ PRÁCE V JEDNÉ OSOBĚ
Uživatelský avatar
petrumr
Člen fóra
 
Příspěvky: 68
Registrován: sob zář 24, 2005 20:25:28
Bydliště: kroměříž CZ

Řada 815 - Uerdingen

Příspěvekod T_m » sob říj 08, 2005 21:18:32

Soukromý dopravce Railtrans s.r.o. provozuje v české republice relativně exotické vozy řady 815. Do provozu jsou kvůli zabezpečovacímu zařízení schválena jako jenotka s řídicím vozem 815+915
Přílohy
815.jpg
Praha hlavní nádraží
815i.jpg
interier vozu s překlápěcími sedadly
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň


Zpět na Vozidla

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron