Modernizace 810

Lokomotivy, motorové vozy, vagonky, ...

Moderátor: malý fotograf

Příspěvekod Ivánek » pon lis 14, 2005 08:03:56

Esmeralda nejezdí - po střetu s něčim na přejezdu stojí dlouhodobě odstavené ve (v)Rakovníku. Asi se počítá, že až spustí sériovou modernizaci 814, tak jim jedno čelo vybyde na na ní.
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Příspěvekod malý fotograf » ned lis 06, 2005 19:57:34

slimman: 811 jezdí okolo rakovníka. Já s ní jel z jedné akce v Lužné do Berouna a bylo tak narváno, že to nemohla roztáhnout. Tuším, že má vyměněný motor. Jinak ty sedadla souhlas sedět se na tom opravdu nedá!
Každý z nás je svým způsobem "šotouš". Záleží jen na oboru!
Uživatelský avatar
malý fotograf
Moderátor
 
Příspěvky: 100
Registrován: stř zář 21, 2005 20:04:53
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Jonáš » ned lis 06, 2005 18:26:08

Uspořádání sedaček u Esmeraldy je jako v 843, 043, 943 no prostě jako v těchto vozech.
A nevěřím tomu že si slavný 814 budou vůbec dělat když vidím jak to dopadlo s brejlovci 755, kterých mělo být dříve 30kusů pak jich mělo být 10 kusů a nakonec se dělat nebudou zůstanou jenom 2 kusy.
A určitě takhle ty slavný 814 taky nějak podobně skončí, když vidím že v Rakovníku stojí odstavena 912 která je neprovozní již delší dobu tak je vidět že se na moderní vozidla resp. modernizace nějak nechvátá když nakonec se s nima nejezdí
Přílohy
912 001-5.jpg
Rakovník
Nikdy nevíš kdo tě sleduje!
ICQ 284-197-287
Uživatelský avatar
Jonáš
Člen fóra
 
Příspěvky: 94
Registrován: ned zář 25, 2005 09:00:20
Bydliště: Plzeň-Slovany

Příspěvekod slimman » ned lis 06, 2005 18:18:04

Tak to jsem ještě neviděl. Kolik jich jezdí ? Koukám sedadla fy Air Čenkov skoro jak v M1. Ještě bych se zeptal, jaké uspořádání sedadel má Esmeralda ? :)
slimman
Začátečník
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned říj 09, 2005 17:46:46
Bydliště: PraHa

011

Příspěvekod T_m » ned lis 06, 2005 11:49:46

Jedním z pokusů, jak modernizovat vozy rodiny 810 je dosazení nových sedaček na místo sedaček původních, a to doslova, kdy masivnější sedadla jsou namontována na původní místo lavice. I počet míst k sezení zůstává prakticky stejný. Když do vozu nastoupíte, vypadá docela hezky, příjemně a kulturně, až do chvíle, než usednete ... Ne, opravdu ne, v tom se nedá sedět! Zlatá koženková lavice v původních vozech. Půlhodinová cesta je v tomto voze pro normálně vzrostlého člověka utrpením v případě, že v oddíle pro 6 cestujících sedí maximálně 3 lidé. Pokud se jich tam sejde víc, tak je to opravdu nepoužitelné :(
Přílohy
baafx.jpg
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Ivánek » pon říj 17, 2005 10:36:51

Ano, přesně. Atyp. A mají na ježdění jiné věci. Pokud s 810 potkáte na trati padlý strom, znamená to pár zohýbaných plechů. Pokud se s něčim potká tohle tlaminátové čelo, znamená to jeho kompletní výměnu. Náklady a pracnost nesrovnatelné.

Tohle je jedn ze základních problmů současných (nejen kolejových) vozidel - jednoduchá výroba, ale diskutabilní opravitelnost.
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Příspěvekod karlos » pát říj 14, 2005 16:18:38

T_m píše:Jenže to může být podobná situace, jako nikdo nemá evidentní zájem zprovoznit velky za T3. Je to nezodpovězená otázka, na kterou jsem doposud neslyšel uspokojivou odpověď.

Tím myslíš "atypický prototyp a tudíž nákladný na údržbu"?
trať 087 - trať s budoucností :-)
Uživatelský avatar
karlos
Člen fóra
 
Příspěvky: 23
Registrován: pon zář 26, 2005 16:14:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod T_m » čtv říj 06, 2005 09:32:30

syverin píše:
Ivánek píše:Jinak Esmeralda je už půl roku odstavená po nehodě na přejezdu, nikdo evidentně nemá chuť jí nějak opravovat.
To by mne zajímalo proč. Esmeralda lehce lízla kuku, co si v Liboci myslela, že to stihne... Viděl jsem čerstvé následky, odjelo to normálně s lidma. Práce na opravě je asi tak půl směny zdatného lamináře a půl směny zdatného lakýrníka.

Jenže to může být podobná situace, jako nikdo nemá evidentní zájem zprovoznit velky za T3. Je to nezodpovězená otázka, na kterou jsem doposud neslyšel uspokojivou odpověď.
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod syverin » čtv říj 06, 2005 09:19:01

Ivánek píše:Jinak Esmeralda je už půl roku odstavená po nehodě na přejezdu, nikdo evidentně nemá chuť jí nějak opravovat.
To by mne zajímalo proč. Esmeralda lehce lízla kuku, co si v Liboci myslela, že to stihne... Viděl jsem čerstvé následky, odjelo to normálně s lidma. Práce na opravě je asi tak půl směny zdatného lamináře a půl směny zdatného lakýrníka.
Aktivní blbec je horší než třídní nepřítel
syverin
Moderátor
 
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 22, 2005 16:11:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Ivánek » stř říj 05, 2005 10:50:51

No je to presentační fotka k veletrhu, kde v tom byl vyfocenej Paroubek, jaxi zkouší ergonomii.

Jinak Esmeralda je už půl roku odstavená po nehodě na přejezdu, nikdo evidentně nemá chuť jí nějak opravovat.

No - právě by mě zajímalo, jaké máte zkušenosti a názory na modernizace 810. Před 2 roky, v červnu, nám tehdejší ředitel odboru kolejových vozidel říkal: "Modernizace ano, ale ne 810..." uteklo něco vody a modernizace se rozběhly... Teda modernizace - podle mého názoru to jsou zbytečně vyhozené peníze, ale třeba do toho jen pořádně nevidim.
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Příspěvekod Pavel Reiser » úte říj 04, 2005 14:29:30

Ad Ivánek - ta zelená obluda to už je vyrobené ?

Proč mám takový divný pocit, že je to krok slepou vývojovou větví a my jsme rádi aspoň za něj ....
Kdyby to mělo aspoň elektrickej přenos výkonu... náhon na obě nápravy...
Pavel Reiser
Expert
 
Příspěvky: 31
Registrován: pon zář 26, 2005 15:46:36
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Ivánek » úte říj 04, 2005 13:02:49

Takže jeden z pokusů o rekonstrukci spáchal PARS

Obrázek
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Příspěvekod Ivánek » úte říj 04, 2005 13:00:55

Vezmem to od začátku - řada 810 je nechtěný důsledek podcenění technologické náročnosti podpodlažního pohonu motorových vozů M474.

Původně jich mělo být 150 s určením pouze pro tratě s cestovní dobou do půl hodiny. Výsledek - přes 700 vozidel, která tvoří zátěž ČD, ZSSK a MÁV.

Různé správy se snaží páchat (h)různé rekonstrukce. Uvítám vaše názory ;-)
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Modernizace 810

Příspěvekod Ivánek » úte říj 04, 2005 12:56:30

...nekonečné prodlužování životnosti?
Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znova...
Nemam rád lidi, co berou drogy. Například celníky....
Ein spur, ein dampf, ein kupplung!
Ivánek
Inventář fóra
 
Příspěvky: 145
Registrován: čtv zář 22, 2005 09:02:52
Bydliště: Čechurov

Předchozí

Zpět na Vozidla

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron