Modernizace 810

Lokomotivy, motorové vozy, vagonky, ...

Moderátor: malý fotograf

Re: trojdílná regína

Příspěvekod dispečer » ned pro 16, 2007 15:23:58

T_m píše:
dispečer píše:Pořád lepší než toto :
( Spojený 2 k sobě ) ...
Kde to je?


Praha - Zbraslav
Myslim že konec Září 07
Ale neni to na lince, je to při nějaký akci, Den Mobility ?
To měl bejt spíš jako ilustrační obrázek ...
Uživatelský avatar
dispečer
Člen fóra
 
Příspěvky: 40
Registrován: pon črc 17, 2006 12:48:35

Re: trojdílná regína

Příspěvekod T_m » ned pro 16, 2007 15:17:51

dispečer píše:Pořád lepší než toto :
( Spojený 2 k sobě ) ...
Kde to je?
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Re: trojdílná regína

Příspěvekod dispečer » ned pro 16, 2007 14:29:02

malý fotograf píše:Přijde mi to jako nešťastné řešení.

Pořád lepší než toto :
( Spojený 2 k sobě ) ...
Přílohy
914022-9.jpg
Uživatelský avatar
dispečer
Člen fóra
 
Příspěvky: 40
Registrován: pon črc 17, 2006 12:48:35

Re: trojdílná regína

Příspěvekod marmar » pát čer 29, 2007 12:04:47

1.třída tam bohužel není
T_m píše:
malý fotograf píše:Přijde mi to jako nešťastné řešení.
Proč? Nemyslím si, že by to bylo až tak špatně. Trakčně bude určitě zajímavější jak dvoudílná jednotka. Kdyby se tam do jednoho oddílku dala 1. třída, bylo by ještě lépe.
Všude dobře, ve vozovně nejlépe.
http://www.doprava.yc.cz Nové stránky o dopravě , především o té pardubické.
Uživatelský avatar
marmar
Inventář fóra
 
Příspěvky: 158
Registrován: stř kvě 24, 2006 13:15:16
Bydliště: Náchod (občas Praha či Pardubice)

Re: Modernizace 810

Příspěvekod marmar » sob čer 16, 2007 18:53:28

Tady je důkaz o REGIONOVě TRIO jak ji nazvali a tentokrát to není fotomontáž.
Přílohy
814_201_202ce_miro.jpg
Regionova TRIO (z www.spz.logout.cz)
Všude dobře, ve vozovně nejlépe.
http://www.doprava.yc.cz Nové stránky o dopravě , především o té pardubické.
Uživatelský avatar
marmar
Inventář fóra
 
Příspěvky: 158
Registrován: stř kvě 24, 2006 13:15:16
Bydliště: Náchod (občas Praha či Pardubice)

Re: trojdílná regína

Příspěvekod T_m » ned bře 18, 2007 19:04:44

malý fotograf píše:Přijde mi to jako nešťastné řešení.
Proč? Nemyslím si, že by to bylo až tak špatně. Trakčně bude určitě zajímavější jak dvoudílná jednotka. Kdyby se tam do jednoho oddílku dala 1. třída, bylo by ještě lépe.
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

trojdílná regína

Příspěvekod malý fotograf » pát bře 16, 2007 13:29:30

Trojdílná regína už jezdí zkušebky. Je to jednotka ve složení 814.2+014+814.2 První a druhá jednotka jsou určeny pro depo Veselí nad Moravou a další jdou na liberecko. Přijde mi to jako nešťastné řešení.
Každý z nás je svým způsobem "šotouš". Záleží jen na oboru!
Uživatelský avatar
malý fotograf
Moderátor
 
Příspěvky: 100
Registrován: stř zář 21, 2005 20:04:53
Bydliště: Plzeň

Re: Modernizace 810

Příspěvekod marmar » stř bře 14, 2007 07:23:06

Psal jsem e-mail na Pars novu a opravdu vyrábí (modernizují) třívozové jednotky 810+010+810 - 814+014+814
Všude dobře, ve vozovně nejlépe.
http://www.doprava.yc.cz Nové stránky o dopravě , především o té pardubické.
Uživatelský avatar
marmar
Inventář fóra
 
Příspěvky: 158
Registrován: stř kvě 24, 2006 13:15:16
Bydliště: Náchod (občas Praha či Pardubice)

Re: Modernizace 810

Příspěvekod rumcajs » úte črc 25, 2006 14:09:07

T_m píše:No, kde je to potřeba ... nezapomeň, že pro ČD je dneska Regionoha symbolem pokroku a modernosti a i staré známé krabičky dneska spatříme na výkonech, na kterých si je nepředstavoval ani největší fantasta. Takže svézt se v budoucnu Regionohou na nějakém rychlíku myslím bude naprosto běžné.

Tak tady jezďu všude, vyjma rychlikuv, ty su 843jkové, občas s Kozou 830/831 a 020ckama :)

T_m píše:Pokud by se mezi řidičák a motor vložil další vlek, na většině tratí by souprava byla díky rychlosti 15 km/h do kopce nepoužitelná, vícečlenné řízení však myslím možné je.

Měl sem na mysly vložit vložák mezi dvě jednotky, takže souprava 814/914 + 014 + 814/914 :wink:

T_m píše:Ale moje zkušenost s jedinou jízdou tímhle zázrakem techniky je taková, že interier vypadá sice poměrně slušně, dokonce se v něm i celkem slušně sedí, ale drncá to stejně, jako vůz vyrobený v roce 1900 ve vagonce Werdau ... :hovno:

Tak já s tím sice eště nejel, sem se novinky moc nehrnou. ale umím si to představit. Celý nadšený sem v Praglu vlez do 021 a ... Aj ta krajta, to byla jízda!
Uživatelský avatar
rumcajs
Inventář fóra
 
Příspěvky: 178
Registrován: čtv říj 20, 2005 13:19:27
Bydliště: Prajzská :-)

Re: Modernizace 810

Příspěvekod T_m » úte črc 25, 2006 13:52:37

rumcajs píše:Necu remcat, ale jaky by mělo smysl provozovat třídílný kostitřas, gdyž tam, kde je je potřeba, stačí max motor s přípojem / dvojdílná jednotka. Tímhle bychom nikam nedošli. Spíš by měli uvažovat o možnostech dálkového ovládání několika jednotek, ev. připojení "vložených" vozů mezi jednotky.
Ale pořád to bude udrncaný kostitřas ... :(
No, kde je to potřeba ... nezapomeň, že pro ČD je dneska Regionoha symbolem pokroku a modernosti a i staré známé krabičky dneska spatříme na výkonech, na kterých si je nepředstavoval ani největší fantasta. Takže svézt se v budoucnu Regionohou na nějakém rychlíku myslím bude naprosto běžné.
Pokud by se mezi řidičák a motor vložil další vlek, na většině tratí by souprava byla díky rychlosti 15 km/h do kopce nepoužitelná, vícečlenné řízení však myslím možné je.
Ale moje zkušenost s jedinou jízdou tímhle zázrakem techniky je taková, že interier vypadá sice poměrně slušně, dokonce se v něm i celkem slušně sedí, ale drncá to stejně, jako vůz vyrobený v roce 1900 ve vagonce Werdau ... :hovno:
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Re: Modernizace 810

Příspěvekod rumcajs » úte črc 25, 2006 13:24:01

Necu remcat, ale jaky by mělo smysl provozovat třídílný kostitřas, gdyž tam, kde je je potřeba, stačí max motor s přípojem / dvojdílná jednotka. Tímhle bychom nikam nedošli. Spíš by měli uvažovat o možnostech dálkového ovládání několika jednotek, ev. připojení "vložených" vozů mezi jednotky.
Ale pořád to bude udrncaný kostitřas ... :(
marmar píše:V novém vydání novin železničář je v článku o Regionově uvedeno ,že ČD by měli provozovat i třívozové.
T_m píše:
6012 píše:Ale ČD o tomhle ví, vždyť ta fotomontáž je z jejich časopu, co vydali free..:D
Dokonce si dovolím doplnit, že ČD mají o tyhle jednotky značný zájem, dokonce větší, jak o dvouvozové jednotky momentálně politicky tlačené. Důvod je hlavně ten, že tahle třívozová jednotka už trakčně něco zvládne, protože ta současná je pořád jen motor+velk, ikdyž trošičku výkonnější. Ale ti, kteří jeli s 810+010 někdy do delšího kopce, ví, o čem píšu.
Uživatelský avatar
rumcajs
Inventář fóra
 
Příspěvky: 178
Registrován: čtv říj 20, 2005 13:19:27
Bydliště: Prajzská :-)

Re: Modernizace 810

Příspěvekod marmar » pát črc 21, 2006 11:20:02

V novém vydání novin železničář je v článku o Regionově uvedeno ,že ČD by měli provozovat i třívozové.
T_m píše:
6012 píše:Ale ČD o tomhle ví, vždyť ta fotomontáž je z jejich časopu, co vydali free..:D
Dokonce si dovolím doplnit, že ČD mají o tyhle jednotky značný zájem, dokonce větší, jak o dvouvozové jednotky momentálně politicky tlačené. Důvod je hlavně ten, že tahle třívozová jednotka už trakčně něco zvládne, protože ta současná je pořád jen motor+velk, ikdyž trošičku výkonnější. Ale ti, kteří jeli s 810+010 někdy do delšího kopce, ví, o čem píšu.
Všude dobře, ve vozovně nejlépe.
http://www.doprava.yc.cz Nové stránky o dopravě , především o té pardubické.
Uživatelský avatar
marmar
Inventář fóra
 
Příspěvky: 158
Registrován: stř kvě 24, 2006 13:15:16
Bydliště: Náchod (občas Praha či Pardubice)

Re: Modernizace 810

Příspěvekod T_m » sob črc 01, 2006 19:08:01

6012 píše:Ale ČD o tomhle ví, vždyť ta fotomontáž je z jejich časopu, co vydali free..:D
Dokonce si dovolím doplnit, že ČD mají o tyhle jednotky značný zájem, dokonce větší, jak o dvouvozové jednotky momentálně politicky tlačené. Důvod je hlavně ten, že tahle třívozová jednotka už trakčně něco zvládne, protože ta současná je pořád jen motor+velk, ikdyž trošičku výkonnější. Ale ti, kteří jeli s 810+010 někdy do delšího kopce, ví, o čem píšu.
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Re: Modernizace 810

Příspěvekod 6012 » sob črc 01, 2006 19:04:00

Ale ČD o tomhle ví, vždyť ta fotomontáž je z jejich časopu, co vydali free..:D
Uživatelský avatar
6012
Člen fóra
 
Příspěvky: 12
Registrován: ned čer 18, 2006 07:12:29
Bydliště: Praha

Re: Modernizace 810

Příspěvekod phpttjournal » sob črc 01, 2006 18:22:25

Co takhle popíchnout vedení drah nad tímto nápadem udělat regionovu v nové podobě (fotomontáž) a potom třeba uspěje tento požadavek.
phpttjournal
Člen fóra
 
Příspěvky: 82
Registrován: ned lis 13, 2005 14:27:25

Re: Modernizace 810

Příspěvekod marmar » pát čer 30, 2006 18:42:09

Tak promiňte.
Všude dobře, ve vozovně nejlépe.
http://www.doprava.yc.cz Nové stránky o dopravě , především o té pardubické.
Uživatelský avatar
marmar
Inventář fóra
 
Příspěvky: 158
Registrován: stř kvě 24, 2006 13:15:16
Bydliště: Náchod (občas Praha či Pardubice)

Re: Modernizace 810

Příspěvekod T_m » stř čer 28, 2006 15:07:19

6012 píše:Tady je ta fotomontáž..:wink:
Mě se tahle soupravička docela líbí. Nedělal bych z toho sice spásu našich železnic a naděje pro vnitrostátní rychlíky, ale přece to je jen krok dopředu.
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Re: Modernizace 810

Příspěvekod Tita » stř čer 28, 2006 14:21:52

6012 píše:Tady je ta fotomontáž..:wink:

Docela mi to připomíná nízkopodlažní KT8D5 :lol: :lol: :lol:
Čivava Forever :!:
Uživatelský avatar
Tita
Začátečník
 
Příspěvky: 6
Registrován: úte čer 06, 2006 13:01:24
Bydliště: To byste rádi věděli,že?

Re: Modernizace 810

Příspěvekod phpttjournal » úte čer 27, 2006 21:44:27

6012 píše:Tady je ta fotomontáž..:wink:
Hezká fotomontáž ... Tak ta by se někdy hodila na některých tratích a vypadá omnoho lépe,jak dvou vozová
phpttjournal
Člen fóra
 
Příspěvky: 82
Registrován: ned lis 13, 2005 14:27:25

Re: Modernizace 810

Příspěvekod 6012 » ned čer 25, 2006 15:07:20

Tady je ta fotomontáž..:wink:
Přílohy
regionova.jpg
Uživatelský avatar
6012
Člen fóra
 
Příspěvky: 12
Registrován: ned čer 18, 2006 07:12:29
Bydliště: Praha

Re: Modernizace 810

Příspěvekod malý fotograf » ned čer 25, 2006 11:51:51

phpttjournal píše:
marmar píše:
T_m píše:
marmar píše:Regionova je hezká i v třívozovém provedení ,ale té jsem nesehnal fotku . Nemá ji někdo :?: :help:
Nemá, prorože ještě neexistuje :P

existuje , protože byla na předváděčce v Plzni. :!:
To tedy koukám ... A kdy ji udělaly?


Fakt neni! To ti možná někdo nakecal. Jsem z Plzně a na té předváděčce jsem byl. Dokonce i s T_m a byla určitě dvouvozová 914 001+814 001 Možná jsi viděl nějakou fotomontáž tu jsem viděl někde taky.
Každý z nás je svým způsobem "šotouš". Záleží jen na oboru!
Uživatelský avatar
malý fotograf
Moderátor
 
Příspěvky: 100
Registrován: stř zář 21, 2005 20:04:53
Bydliště: Plzeň

Re: Modernizace 810

Příspěvekod phpttjournal » sob čer 24, 2006 17:00:51

marmar píše:
T_m píše:
marmar píše:Regionova je hezká i v třívozovém provedení ,ale té jsem nesehnal fotku . Nemá ji někdo :?: :help:
Nemá, prorože ještě neexistuje :P

existuje , protože byla na předváděčce v Plzni. :!:
To tedy koukám ... A kdy ji udělaly?
phpttjournal
Člen fóra
 
Příspěvky: 82
Registrován: ned lis 13, 2005 14:27:25

Re: Modernizace 810

Příspěvekod T_m » stř čer 21, 2006 20:43:18

marmar píše:
T_m píše:
marmar píše:Regionova je hezká i v třívozovém provedení ,ale té jsem nesehnal fotku . Nemá ji někdo :?: :help:
Nemá, prorože ještě neexistuje :P

existuje , protože byla na předváděčce v Plzni. :!:
Jo? Kdypak? Že o tom nic nevím :idea:
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Re: Modernizace 810

Příspěvekod marmar » stř čer 21, 2006 20:25:08

T_m píše:
marmar píše:Regionova je hezká i v třívozovém provedení ,ale té jsem nesehnal fotku . Nemá ji někdo :?: :help:
Nemá, prorože ještě neexistuje :P

existuje , protože byla na předváděčce v Plzni. :!:
Všude dobře, ve vozovně nejlépe.
http://www.doprava.yc.cz Nové stránky o dopravě , především o té pardubické.
Uživatelský avatar
marmar
Inventář fóra
 
Příspěvky: 158
Registrován: stř kvě 24, 2006 13:15:16
Bydliště: Náchod (občas Praha či Pardubice)

Re: Modernizace 810

Příspěvekod T_m » pát čer 09, 2006 14:31:52

marmar píše:Regionova je hezká i v třívozovém provedení ,ale té jsem nesehnal fotku . Nemá ji někdo :?: :help:
Nemá, prorože ještě neexistuje :P
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Re: Modernizace 810

Příspěvekod marmar » pát čer 09, 2006 14:09:48

Regionova je hezká i v třívozovém provedení ,ale té jsem nesehnal fotku . Nemá ji někdo :?: :help:
Přílohy
814001hyskov2_rari[1].jpg
Z fotogalerie stránek přátel železnice spz.logout
Všude dobře, ve vozovně nejlépe.
http://www.doprava.yc.cz Nové stránky o dopravě , především o té pardubické.
Uživatelský avatar
marmar
Inventář fóra
 
Příspěvky: 158
Registrován: stř kvě 24, 2006 13:15:16
Bydliště: Náchod (občas Praha či Pardubice)

814+914 - Regionova

Příspěvekod T_m » sob lis 26, 2005 00:52:05

V pátek 25.11.2005 byla v Plzni presentována nová jednotka pro regionální vlaky zvaná Regionova ř. 814+914, která vznikla rekonstrukcí legendárních krabiček 810+010. Vozidlo ve skutečnosti nevypadá tak odpudivě, jako na fotografiích, podle mého názoru se jedná o relativně velký posun vpřed v kultuře cestování. Na jednu stranu potěší bezbarierovost řídicího vozu, na druhou stranu překvapí velmi nadstandardní WC, které ještě díky jeho půdorysnému tvaru vytváří množství nevyužitelného místa ve voze. Také 100% podřízenost interieru NP části pro vozíčkáře je trochu zklamáním, protože lidí, kteří trpí pohybovými vadami, avšak jsou chodící, je výrazně vyšší procento a ještě větší procento z této handicapované populace používá železnici. Takže těmto lidem nezbyde, než sedět na provizorních sklápěcích sedačkách a nebo se vyšplhat po schodech do oddílu.
Pár foteček:
Přílohy
rn1.jpg
Pohled ze strany motorového vozu
rn2.jpg
Interier motorového vozu
rn3.jpg
Interier NP části řídicího vozu
rn4.jpg
Interier oddílu řídicího vozu za stanovištěm strojvedoucího
rn5.jpg
Řídicí vůz Regionovy spolu s měřícím řídicím vozem přestavěným z původního vozu Bymee
Uživatelský avatar
T_m
Site Admin
 
Příspěvky: 995
Registrován: úte zář 20, 2005 22:55:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod Pragman » čtv lis 17, 2005 20:08:39

karlos píše:
syverin píše:
Ivánek píše:Esmeralda nejezdí - po střetu s něčim na přejezdu stojí dlouhodobě odstavené ve (v)Rakovníku. Asi se počítá, že až spustí sériovou modernizaci 814, tak jim jedno čelo vybyde na na ní.
Po střetu s popelářským vozem v Liboci. Víceméně jí vůbec nic není, z místa nehody odjela po svých a ještě vezla cestující, ale esteticky to nevypadá a kdo by se s tím dělal, když stejně další nebude, že?

Mnooo, Esmeralda je již asi 14 dní (ne-li déle) po provedené opravě v Parsu, kde strávila skoro půl roku, zpět v Rakovníku.


A nejbližší době by měly pod PJ Rakovník na tratích 120 a 174 makat 811, 812 i 814+914 (prototyp). Rakovník je zkrátka zvolen schromaždištěm (a zkušebnou) modernizovaných šukafonů. Že by byla 814 dalším neúspěšným pokusem :?: Ale do třetice už to Parsu snad vyjde :!:
Pragman
Člen fóra
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř říj 26, 2005 20:10:43
Bydliště: Prag

Příspěvekod karlos » pon lis 14, 2005 13:55:09

syverin píše:
Ivánek píše:Esmeralda nejezdí - po střetu s něčim na přejezdu stojí dlouhodobě odstavené ve (v)Rakovníku. Asi se počítá, že až spustí sériovou modernizaci 814, tak jim jedno čelo vybyde na na ní.
Po střetu s popelářským vozem v Liboci. Víceméně jí vůbec nic není, z místa nehody odjela po svých a ještě vezla cestující, ale esteticky to nevypadá a kdo by se s tím dělal, když stejně další nebude, že?

Mnooo, Esmeralda je již asi 14 dní (ne-li déle) po provedené opravě v Parsu, kde strávila skoro půl roku, zpět v Rakovníku.
trať 087 - trať s budoucností :-)
Uživatelský avatar
karlos
Člen fóra
 
Příspěvky: 23
Registrován: pon zář 26, 2005 16:14:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod syverin » pon lis 14, 2005 13:05:03

Ivánek píše:Esmeralda nejezdí - po střetu s něčim na přejezdu stojí dlouhodobě odstavené ve (v)Rakovníku. Asi se počítá, že až spustí sériovou modernizaci 814, tak jim jedno čelo vybyde na na ní.
Po střetu s popelářským vozem v Liboci. Víceméně jí vůbec nic není, z místa nehody odjela po svých a ještě vezla cestující, ale esteticky to nevypadá a kdo by se s tím dělal, když stejně další nebude, že?
Aktivní blbec je horší než třídní nepřítel
syverin
Moderátor
 
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 22, 2005 16:11:00
Bydliště: Praha

Další

Zpět na Vozidla

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron